• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • teller

Tjenare Grabbar !!

Hur är läget med Er då ?

Blir det något valborgsfirande för Er ?
    Vi tänkte ev åka till vilsta och titta lite.....

Trevligt att se vissa av Er på fikat i lördags.

Ha en trevlig dag. Vi är hembjudna till svärmor på söndagsmiddag.
    Senare blir det att ta fram mutterdragarn och byta däcken på pärlan.

Vi hörs !!!

• Pappa Elvkvist

Trevligt på fikat hoppas det blir fler gånger...

Hade bra på er gubbar

• Wedde

Go morgon alla. Sitter här på jobbet , de har lagt in ett jä... möte en sån här dag, skitkul.
    Får hålla kontakten här på jobbet istället, Marcus "beställde" hem ett virus till vår dator så jag fick göra en ominstallation av Windows (jag älskar datorer, är en användare och ingen tekniker) och inte faan har jag sparat lösen m.m till internet, så jag får vänta till onsdag/torsdag innan vi får ett nytt och kan bli uppkopplade hemma igen.
    -Garage-rivningen i helgen förlöpte ut väl så imorgon ska nya väggarna upp (om inte huvudet är för tungt )
    Nä dags att göra lite nytt på jobbet, tittar in lite senare.
    Ha de´så länge

• NiklasG

Behöver man verkligen ominstallera bara för virus? Använder man inte Antivirusprogram till det

• Wedde

Jorå, jag har antivirusprog. men det här smet förbi och gjorde så att datorn inte kunde starta, skitkul. Var nog inte riktiga virus men nått var det. Men nu är det slut på besökandet på den spelsaiten (små roliga spel). Spyboot rensade bort de två "virusen", så förhoppningsvis så ska det inte hända igen.
    Första gången det händer. Lagom till Deklarationsinlämningen

• Patrik72

finns det något innebandy intresse på fredag

INNEBANDY LISTA 4/5 FREDAG 19-21.00

1.PATRIK

• Sam79

NiklasG nej man behöver inte instalera om när man sätter in antivirus men det är bra om man gör det någon gång ett program som tar bort mycket skräp är AD-Aware som finns gratis att ladda ner

• Wedde

Sam: det var jag som fick in skit i "burken". Den vägrade starta, inte ens i felsäkert läge. Så det var bara att göra en ominstall. av windows. Nu funkar den bra förutom internet med förhoppningsvis har jag lösenordet i brevlådan när jag kommer hem.

INNEBANDY LISTA 4/5 FREDAG 19-21.00

1.PATRIK
    2.Wedde + ....

Jobbdags. syns

• NiklasG

No bandy för lilla mig :( Det blir lite bira och grilla istället.

Tjing

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2