• Champagne77

    Ovitrelle och molvärk?

    Hej, har för första gången tagit en ovitrelle spruta i samband med ÄL. Nu vill jag fråga er som tagit ovitrelle spruta om ni fick molvärk? Jag känner för tredje dagen molvärk i nedre delen av magen och brukar aldrig göra det innan mens. Kan det bero på sprutan o att jag får detta symptom?

    Ni som tog ovitrelle o ej blev gravida, när kom er mens? Var er lutealfas densamma som då ni ej tog ovitrelle?

    När testade ni och fick plus? Hur många dagar efter sprutan?

    Oj, oj många frågor men hoppas nån kan svara...

    Kram på er

  • Svar på tråden Ovitrelle och molvärk?
  • Champagne77

    aylen: hur långt efter du tagit sprutan hade du symptom? Testade du nån gång? Hur många dagar efter i så fall? Hur många dagar efter sprutan började du få symptom?

  • Champagne77

    aylen: en fråga till: fick du din mens samma tid som vanligt efter sprutan? Var alltså din lutealfas samma som vanligt?

  • Champagne77

    Hur många dagar efter du tagit sprutan kom mensen?

    Molvärk o mår illa, men vill inte tänka så mkt på det.

    Hade mensen varit som i vanliga fall skulle den ha kommit i tisdags eller igår...men hittills bara sparsamt med bruna flytningar...

  • Champagne77

    Har en lutealfas på ca 8-9 dagar o då var BIM i tisdags eller igår. Tog ett test imorse som visade svagt streck, MEN idag är det ju 10 dagar sen jag tog sprutan så vet inte om den är kvar i kroppen. Har läst på massa ställen att det tar 10 dagar o inte mer innan den går ut ur kroppen... Vet inte vad jag ska tro...

    Tempade du när du tog sprutan?

    Tack för dina svar .

  • Champagne77

    Jag kände heller inget efter att ha tagit sprutan, men tempade o tempen gick upp dagen efter . Så oroa dig inte, man måste inte nödvändigtvis "känna" ÄL för att ha ÄL. Tror säkert det räcker med det sex ni haft, eller kör på ikväll också kanske för säkerhets skull. Lycka till .

Svar på tråden Ovitrelle och molvärk?