• gemelli

Magnussons Hundfoder

Någon som vet om man kan köpa det någon annanstans än på deras hemsida, Har dom återförsäljare runt om i sverige?

Bebbe i Magen
  • Svar på tråden Magnussons Hundfoder
  • linpat

Ja, jag undrar oxå! Blir lite mycket att beställa så mycket som de angiver.

• gemelli

linpat,

Jaaa 75 kg hundmat till en Jack Russel blir ju lite mkt hundmat

Bebbe i Magen
  • thesa2

den sista länken...där kan man köpa hundmat från magnussons

• gemelli

thesa2,

Oj tack, stog inte att hon hade den KRAV-märkta men ska maila henne.

Bebbe i Magen
  • linpat

Gemelli

Hi Hi fodret hade nog blitit lite gamalt innan din hund hade kunnat äta upp det!!

Skönt första länken är ju i Helsingborg, bor själv i malmö!

thesa2:
    Har du testat foderet?

• gemelli

Själv e jag såå j***val arg på skitfodret som säljs i zoobutikerna. Som man alltid har trott ska vara så bra.
    Våran killa hade RC som valp fungerade väl bra så gick vi o prövade Hill, och vilket skiiiit.
    Han har ätit det i någon vecka och redan får klåda under tassarna, tappar hur mkt pläs som helst.

Blir såååå arg!!

Bebbe i Magen
  • bastarden

Har haft Nutro till båda hundarna sen valpben, var jättenöjd men undrar om inte Ozzy är allergisk mot det? Han har haft eksem på huvudet (träffat hudspec. o fått medicin) men de kom tillbax litegrann. Har nu slutat ha läder/kedje-halsband o har bara textil och det verkar ha försvunnit.
    MEN han har stått still på 40 kg o är jättesmal runt midjan sen i slutet av sommarn, okej, han har gått upp till 42 kg, men ändå, han är snart 2 år o borde iaf ha lite större midja, han ser ju inte klok ut i vissa vinklar.

Så vi beslutade att testa Magnussons, har pratat om det jättelänge men aldrig blivit av, så i onsdags fick vi hem 75 kg hundfoder Hundarna ÄLSKAR det och jag hoppas att lillen lägger på sej lite nu.
    Har alltså 2 stora 40 kg+ hundar så har är det ingen risk att det blir gammalt inte

Ska även ringa veterinären o rådgöra o så ska Ozzy få åka in på en genomgång tror jag nog

Svar på tråden Magnussons Hundfoder