Magnussons Hundfoder
Någon som vet om man kan köpa det någon annanstans än på deras hemsida, Har dom återförsäljare runt om i sverige?
Någon som vet om man kan köpa det någon annanstans än på deras hemsida, Har dom återförsäljare runt om i sverige?
Ja, jag undrar oxå! Blir lite mycket att beställa så mycket som de angiver.
vart bor du då?
linpat,
Jaaa 75 kg hundmat till en Jack Russel blir ju lite mkt hundmat
Stockholm
den sista länken...där kan man köpa hundmat från magnussons
thesa2,
Oj tack, stog inte att hon hade den KRAV-märkta men ska maila henne.
Gemelli
Hi Hi fodret hade nog blitit lite gamalt innan din hund hade kunnat äta upp det!!
Skönt första länken är ju i Helsingborg, bor själv i malmö!
thesa2:
Har du testat foderet?
Själv e jag såå j***val arg på skitfodret som säljs i zoobutikerna. Som man alltid har trott ska vara så bra.
Våran killa hade RC som valp fungerade väl bra så gick vi o prövade Hill, och vilket skiiiit.
Han har ätit det i någon vecka och redan får klåda under tassarna, tappar hur mkt pläs som helst.
Blir såååå arg!!
Har haft Nutro till båda hundarna sen valpben, var jättenöjd men undrar om inte Ozzy är allergisk mot det? Han har haft eksem på huvudet (träffat hudspec. o fått medicin) men de kom tillbax litegrann. Har nu slutat ha läder/kedje-halsband o har bara textil och det verkar ha försvunnit.
MEN han har stått still på 40 kg o är jättesmal runt midjan sen i slutet av sommarn, okej, han har gått upp till 42 kg, men ändå, han är snart 2 år o borde iaf ha lite större midja, han ser ju inte klok ut i vissa vinklar.
Så vi beslutade att testa Magnussons, har pratat om det jättelänge men aldrig blivit av, så i onsdags fick vi hem 75 kg hundfoder Hundarna ÄLSKAR det och jag hoppas att lillen lägger på sej lite nu.
Har alltså 2 stora 40 kg+ hundar så har är det ingen risk att det blir gammalt inte
Ska även ringa veterinären o rådgöra o så ska Ozzy få åka in på en genomgång tror jag nog