• Jordgubben81

    missfall igår..

    Allt känns så hemskt.. Stod å skulle börja diska å så kände jag hur det bara började rinna.. Var i v10. Ringde akuten å dom bad mig komma in..å jag fattar inte varför. Fick bara tjockare bindor å så sa dom att allt verkar ju komma ut. Men ring tillbaka om du får jätte ont å feber. Å det får man betala 250kr för! Helt sjukt!
    Allt verkar ha kommit ut..en massa klumpar. Var som en madröm igår. man hade hunnit ställa sig in på att det skulle komma en bebis. Tror inte att jag vill försöka få barn igen på ett tag.
    Känns just nu som att jag har värsta mensvärken.. Ska det kännas så efter ett missfall?

  • Svar på tråden missfall igår..
  • MooseBaby

    Jag vill bara beklaga och skänka en tröstkram även om det inte hjälper mycket nu.

  • Naimas mamma

    Nej usch va jobbigt
    Tror de är normalt me lite mensvärk, det brukar ju annars kommer samtidigt som missfallet. Men som sagt ska du ju åka in om du får mer ont och feber..Så dom får kolla så de inte är kvar nåt

  • Jordgubben81

    Jag fick som mens i torsdags å trodde att det kunde vara så..men men.. kan ju säga att ibland gör det rätt ont..värst är det när jag sitter..
    Undrar om det verkligen kan vara kvar nåt..för hur mycket finns det där egentligen då?!

  • Salliemamman

    Vad ledsamt, Jordgubben81.

    Jag tycker att du ska gå till din gynekolog om du är orolig. Bättre att VETA att ingenting är kvar. Ibland är de lite ovilliga att ta hand om en. Men man måste få ställa krav.

    Du får ta det i din takt. Om du inte tror att du vill försöka bli gravid på en gång, så vänta tills du känner att du vill. Det kommer att förändras, det är jag säker på.

    Kram.

  • Grebban

    Jag har på grund av en helt annan anledning fött mitt döda barn i v.19.... Men jag vill berätta att jag blödde mycket mycket i början...det rann längs benen....men den lilla satt kvar och överlevde det....du måste gå tillbaka till läkaren.
    Ledsen för din skull.Kram till dig!

  • Jordgubben81

    Jag har just kommit hem från sjukhuset. Vart inlagd över dagen och dom har gjort en skrapning. Mår mycket bättre nu.
    Tack till er som skrivit!
    *kram*

  • skyddsängeln

    En stor kram till dig från oss!!
    Hoppas att du trots detta elände ser framåt och vill ha en liten igen ngn gång i framtiden.

  • lillamy68

    Skönt att höra att du mår bra. Jag har också varit med om en skrapning efter missfall i v.12 (år 2005). Efteråt hade jag en sån lugn och trygg känsla att allt var borttaget, fast jag saknade det lilla livet som redan hade börjat växa. Det känner du säkert nu också. Jag tror du snart får livsglädjen tillbaka och kan börja hoppas på framtiden!
    -kram lillamy68-

Svar på tråden missfall igår..