hej!! vilket bra intiativ Tessi, att starta tråden! hoppas det går att hålla "obehöriga" borta
vet ngn om det går att lösa?
det ska bli kul att planera fram ngt!
jag har jobbat idag och det gick bra
försökte dock sova bort min migrän, men vaknade med den hängandes som en tung filt över huvet och axlarna, ajaj, så det var bara att ta tabl. och då oroar man sig ju för hur magen ska reagera, men det gick bra
lite bubbligt, men hey, det är man ju van vid!
Nio, gumman, jag trodde du redan var sjukskriven!! se till att få den där läkartiden lite tidigare nu
jag är oxå trött och funderar på om det kan vara att man är vitamin-bristig, eller annat. Jag fick en bra länk av grådis, jag kan lägga in den i din Gb, om hon nu inte redan har gjort det...
"länk-tjejen" som jag kallar henne
Nalla, ang vikten så är jag 163 lång och väger just nu 60 kg. Jag trivs inte med det, men kortison och andra saker som slinker ner har gjort sitt på sistone... jag vägde ca 56 innan och det kändes okej, nu är det inte många kilo över det men jag kommer knappt i min kläder, vilken skillnad! så fort kortisonet är ur kroppen så hoppas jag få kraften tillbaka och röra mig mer
du rider väl? ja på hästarna alltså
det är bra motion.
Gmt, tänker på er alla! Hoppas det går bra för Lukas.
Får se om jag stannar inne här en stund, eller om jag smiter, är som sagt rätt trött... *jäsp*
Kramar