Nutrilett
Kanske hoppar på jag med, ska börja med en intensiv kur på måndag tänkte jag. Hoppas bara att man klarar det. Har ju fått tonvis med godis nu i påsk.
Hur äter ni nutrilett, påsar, bars ???
Kanske hoppar på jag med, ska börja med en intensiv kur på måndag tänkte jag. Hoppas bara att man klarar det. Har ju fått tonvis med godis nu i påsk.
Hur äter ni nutrilett, påsar, bars ???
Ja jag börjar på måndag jag. Ska till mamma imorrn och då är det ju inte en lämplig dag att börja.
Tycker det är jobbigast med alla runt i kring som inte kan förstå att man inte vill ha fikabröd mm. Mormor blir förstörd då, men jag har ju bakat dom här idag och dom här igår.
Ska köpa choklad jag med, har aldrig ätit nån annan.
Vad tycker ni är bäst, nutrilett eller naturdiet ?????
Jag börjar i morgon jag....sitter och njuter av min sista mjukmacka på läääänge
Min längd: 1,63
Min start vikt: +20kg Start 9/4
1 delmål: -5kg
2 delmål: -10kg
3 delmål: -15kg
Slutmål: -20kg
Vikt just nu: +- 0
Halloj
Äter oxå chokladen och det går bra, det är värre med suget efter allt gott. Har sugit på två gröna oliver nyss. Jag är inne ¨på 3:e dagen och jag tycker det går rätt bra. Jag har ätit middag fast en jätteliten potion, ska inte äta nåt idag hade jag tänkt. Killen jobbar kväll nu i 2 dagar och då är det lite lättare att klara av det.
Går man ner lite så blir man helt klart motiverad att fortsätta med det här ett tag till.
Hoppas det går bra för er alla och kämpa på
Är det nån som vet nån som lyckats gå ner med nutrilett, man hör mest om dom som inte lyckats och gått upp mer i vikt än från början.
Tredje dagen nu och idag har det blitt lite fusk, men det är ju långt ifrån vad jag ätit förut och det måste ju vara ett plus.
Ell vad du är duktig, den här dan har inte vart bra men jag ska bättra mig i morrn. Känns som det är svårare när min sambo jobbar kväll, skulle aldrig fuska så han såg.
Hur mkt vägde du då du började ? Hur mkt motionerade du ??
Hur ofta väger du dig ?? Och ni andra ???
Så det är bättre att väga sig 2 ggr i veckan. Jag har bara en vanlig snurrvåg så det är inte så lätt att se om det inte är ett helt kilo. Ska kolla i morrn.
Kram på er !!
Ell: Håller tummarna för dig !!!
Själv ska jag gå ut o gå idag med båda barnen i dubbelvagnen så då blir det motion. 30 kg barn att dra på. Phuuu