• Nericia

Nutrilett

Hejsan! välkommen hit. Jag äter nutrilett intensiv, jag kör bara choklad, dricker dom fort som sjutton,haha, jag tycker inte det är så värst gott, men  sen en gång per dag äter jag med gubben, vanlig mat.

Nu i påskhelgen, blir det lite si så där med det här, men tänkte köra på rejält nästa vecka.

• Nericia

Hej och välkomna allihop!

jag skulle börja idag, men jag börjar imorgon istället. det blev ju mat och så idag på annandag påsk.

skriv gärna upp er om ni vill, men det är inget måste. det är ju bara kul om vi peppar och stöttar varandra.

ha en fortsatt trevlig påsk. ses snart igen!

• Nericia

Lista:

Nericia
    Min längd: 1,58
    Min start vikt: 85kg
    Mitt delmål: 70kg
    Slutmål: 65 kg
    Vikt just nu: 78kg

lilla fia
    Min längd: 1,63
    Min start vikt: +14kg
    5/4 -1,2kilo
    1 delmål: -4kg
    2 delmån: -6kg
    Slutmål: -14kg
    Vikt just nu: +12,8kg

Madelene79

Min start vikt: +20kg Start 9/4
    1 delmål: -5kg
    2 delmål: -10kg
    3 delmål: -15kg
    Slutmål: -20kg
    Vikt just nu: +- 0
    Jag tog mig friheten och la ihop listan lite. Nu har jag börjat med nutrilett igen, nu sjuttsingen ska det tappas kilon. Flört

Lycka till ni andra nu i veckan.
  • Nericia

Hej eli och välkommen hit!

Jag kör påsar, men byter ut en gång per dag, där jag äter lite med gubben. jag har kört ren kur förr, men det funka ej. jag vart riktigt dålig efter 3-4 dagar. då kändes det som om jag klättra på väggarna.

Så som jag gör nu känns bättre för mig. har gått ner 7 kg. men nu under påskhelgen har jag fuskat rejält. men jag har ej gått upp något. men nu ska jag fortsätta min kamp för att komma ner till 65.

Jag vet inte vad som händer om man kör ren kur längre, men det kanske någon av dom andra här kan svara på.

vad härligt att åka till spanien. blir lite avis.Flört

• Nericia

delfinen 80: välkommen hit!

Ell: jag har då kört med att äta en gång per dag sen i mitten av mars. sen nu under påsk har jag då fuskat lite. men jag försöker undvika dricka och godis. och det gör mycket. och sen som du säger äta efter tallriksmodellen.

• Nericia

ell: va kul. ja du ska se att kilona bara rasar.

• Nericia

ell:  jag tycker mitt sätt funkar väldigt bra för mig. för nu ser man fram emot att äta mat. och det blir inte att gubben sitter och äter medans jag tittar på, utan nu äter vi tillsammans. sen måste man ju tänka på att inte äta som en häst när man väl får äta mat.

Jag kan väl berätta oxå att jag har lite press på mig att gå ner oxå, ska göra ivf till hösten. och jag har haft ett x och efter det så gick jag upp en hel del, så min doktor vill helst att jag går ner innan vi börjar med ivf, så nu är det hårda tag. jag var oxå jätte duktig på gå ut och gå och cykla,men nu har vi fått valp så nu är jag fast ett tag. sen ska jag ut och kuta igen. jag hoppas så att jag ska lyckas.

• Nericia

det är illa med nutrilett men jag står vid vatten kranen, sen häller jag i mig det och sen dricker jag vatten, så det går fort.haha jag tycker inte det är gott men det gör ju resultat. så ska man bli fin får man lida pin Flört

• Nericia

Ell: tack så mycket.

Javisst vänjer man sig vid smaken, jag kör oxå bara choklad. jag har faktiskt prövat jordgubb men den var inget god. det bara växte i munnen, kändes det som.

Jag lägger in listan här och lägger till dig proudwoman, hoppas det är ok. Lägger dom i bokstavsordning oxå.

Listan

delfinen80
    Min längd: 1,67
    Min start vikt: 89kg (start 25/3-07)
    1 delmål: 80kg
    2 delmål: 75kg
    3 delmål: 70kg
    Slutmål: 65kg
    Vikt just nu: 86 (-3kilo)

Ell
    Min längd: 1,68
    Min start vikt: 77 kg
    Mitt delmål: 70 kg
    Vikt just nu: 74kg

lilla fia
    Min start vikt: +14kg
    5/4 -1,2kilo
    1 delmål: -4kg
    2 delmån: -6kg
    Slutmål: -14kg
    Vikt just nu: +12,8kg

Madelene79

Min start vikt: +20kg Start 9/4
    1 delmål: -5kg
    2 delmål: -10kg
    3 delmål: -15kg
    Slutmål: -20kg
    Vikt just nu: +- 0

Nericia
    Min längd: 1,58
    Min start vikt: 85kg
    Mitt delmål: 70kg
    Vikt just nu: 78kg

ProudWoman
    Min längd: 1,68
    Min start vikt: 77 kg
    Mitt delmål: 70 kg
    Vikt just nu: 77kg
  • Nericia

Hej på er tjejer! idag är jag seg, kroppen är riktigt trött, jag är ju uppe några gånger per natt, med valpen, och sen då äta nutrilett, men nu ska jag inte gnälla. det är ju så härligt väder så nu ska jag ta med mig vovven och bege mig ut. ska bara dricka en dryck först. mums va gott Flört

Svar på tråden Nutrilett