• Nericia

Nutrilett

nu ni tjejer, nu ska jag fuska. jag har blivit bjuden på mat. å det känns så dumt att säga nej och sitta här och vara tråkig. så nu erkänner jag. jag ska fuska idag. fy på mig Flört

jag äter ju annars en gång per dag, men jag har ju redan ätit idag. så detta är riktigt fy på mig.

• Nericia

japp då har man ätit lite, usch nu känns det inget bra,haha. fast jag åt bara lite. fick inte i mig så mycket.

• Nericia

men vi får ta nya tag i morgon, om man äter lite mindre så ska det väl inte göra någonting. jag tror det är att det bästa är att man slutar ju småäta och ej dricka dricka. för det är icke bra.

nä nu ska jag slå ner min ända framför tvn lite.

tänkte att jag kanske skulle få sova uppe i sovrummet inatt, har haft valpen på nedervåningen, nä nu när jag tog upp henne så både bajsa och kissa hon där. usch nu är hon billig vill jag lovaFlört

• Nericia

nu har jag vägt mig. jag står helt stilla. men det är ju inga fel. bättre det än att jag går upp. jag har ju fuskat lite.

hoppas på lite mindre kg nästa vecka.

Ha en trevlig helg allihop!

Leaf Pile

• Nericia

jag gör som alla andra dagar. äter en mål mat.

• Nericia

Ell: ha en jätte härlig semester.

• Nericia

välkomna alla nya!

jag tittar in här imorgon och skriver lite mer, nu ska jag gå och ta hand om min valp, som är överallt. grrr, en annan vill ju att hon ska sova nu, men inte hon.

hej svejs!

• Nericia

lilla fia: jag äter aldrig efter klockan sex. jag tar påsarna under dagen och så äter jag en lite mat precis innan sex. och sen blir det ingen påse förrän nästa dag.

jag står oxå still nu. fast jag vet varför. har ej kommit mig ut på promenader som förut. valpen får ju ej gå så långt ännu.

längtar tills vi ska ta härliga långpromenader sen i sommar. nu ska jag gå och vila lite, har sovit fyra timmar inatt. valpen (caisa) ville ej sova i natt.

• Nericia

Adrian&aurora: va kul. jag man blir ju extra taggad när man ser att kilona faktiskt går ner. jätte kul.

• Nericia

Hej tjejer! ojoj vad jag har fuskat nu senaste tiden. detta var svårt nu när valpen är här och man går hemma hela dagarna.

det blir andra bullar av på måndag, då börjar jag jobba igen. jag måste lyckas. ha en bra helg allihop!

• Nericia

japp då var man igång med drycken igen, jag har ju som sagt fuskat en del. men nu har man börjat jobba igen, så nu är det slut på det goda.

väger mig nästa vecka och ser om det hänt något.

hur går det för er andra?

• Nericia

hej på er! idag var jag på affärn och träffa en bekant. och hon fråga om jag gått ner i vikt. å det var så kul att höra, att någon ser,och  att man äntligen får lite bekräftat att man faktiskt har gått ner.

så nu vart jag så glad och peppad att det bara måste funka att gå ner lite till.

hej svejs på er!

• Nericia
    Elin med Wilma skrev 2007-04-26 08:11:33 följande:
    Tänkte ge er ett tips förresten! Igår kväll blev jag sååååå sugen på mat. Tog då ett par tomater och lite gurka och skar i skivor, sen la jag dem på ett fat och kryddade dem med italiensk salladskrydda. Det blev jättegott! Kändes nästan som att jag åt vanlig mat. Och gurka, tomat och salladskrydda kan ju inte påverka vikten eller hur?
    nej det påverkar nog inte så mycket. det enda är väl om man egentligen kör ren kur, då rubbar man det lite, så det stannar upp lite, men det är nog värre om man äter något mer fettigt. så det där gör nog inget.

ja dom första fem kg, gick jätte lätt att gå ner för min del, men nu. nä nu står jag helt still. jag kanske måste fundera på att köra ren kur istället.jag äter ju en måltid per dag, å det verkar som att då händer ingenting. ska köra denna vecka, har inget hänt på söndag, då ska jag nog köra ren kur ett tag.

ha det bra allihop!
  • Nericia

Adrian & Aurora
    Min längd: 1,61
    Min startvikt: +20 (16/4)
    Delmål 1: -5
    Delmål 2: -10
    Med andra ord mitt mål -20 men får ta det steg för steg
    20/4 vägning -2 kilo

delfinen80
    Min längd: 1,67
    Min start vikt: 89kg (start 25/3-07)
    1 delmål: 80kg
    2 delmål: 75kg
    3 delmål: 70kg
    Slutmål: 65kg
    Vikt just nu: 85,3 (-3,7kilo)

Ell
    Min längd: 1,68
    Min start vikt: 77 kg
    Mitt delmål: 70 kg
    Slutmål: 68kg
    Vikt just nu: 75 kg

Elin med Wilma
    Min längd: 1,73
    Min start vikt: 83 kg (23/4)
    Mitt delmål: 78 kg
    Slutmål: 73 kg
    Vikt just nu: 83 kg

Gersime
    Min längd: 1,76
    Min start vikt: 84,7 kg
    Mitt delmål: 78 kg
    Slutmål: 70 kg
    Vikt just nu: 84,7kg

lilla fia
    Min längd: 1,63
    Min start vikt: +15kg
    gått ner: -2,9kilo
    1 delmål: -4kg
    2 delmån: -6kg
    Slutmål: -15kg
    Vikt just nu: +12,1kg

Lopp
    Min längd: 1,56
    Min startvikt: 73,8 kg 16/4
    1 delmål: 68kg
    2 delmål: 63kg
    Slutmål: 58-60kg
    Vikt just nu: 70,8 kg (30/4)

Madelene79
    Min längd: 1,63
    Min start vikt: +20kg Start 9/4
    1 delmål: -5kg
    2 delmål: -10kg
    3 delmål: -15kg
    Slutmål: -20kg
    Vikt just nu: 16/4 -2 kg 18 kg kvar

Nericia
    Min längd: 1,58
    Min start vikt: 85kg
    Mitt delmål: 70kg
    Slutmål: 65 kg
    Vikt just nu: 77kg

ProudWoman
    Min längd: 1,68
    Min start vikt: 77 kg
    Mitt delmål: 70 kg
    Slutmål: 65 kg
    Vikt just nu: 76kg

PrimaElv
    Min längd : 1.72
    Min startvikt : 117,7kg(!)
    Mitt delmål : 90 kg
    Slutmål : 66kg
    Vikt just nu: 95,8kg

Äntligen har det börjat hända nått här igen. inte mycket men ändå. vägde mig nu och har -1 kg.

• Nericia

jag har oxå 5 kg att gå ner, men jag står precis still. det gick lätt i början att gå ner men nu är det stilla som bara den.

å idag har jag en liten fusk dag. har faktiskt köpt mig lite godis, å det tänker jag äta med gott samvete,haha.

har ej ätit godis på länge känns det som.

• Nericia

usch vad jag är dålig på att skriva här. nu är det så att jag har slut på mina nutrilett påsar, har inte tänkt att köpa nya. men hoppas nu att jag ska kunna hålla och äta nyttigt och mindre fast jag inte kör med påsarna.

så jag håller mig kvar i denna tråd ändå.

hur går det för er andra?

• Nericia

Ell:jag har oxå slutat med nutri, men jag försöker ju gå ner ändå. tyvärr så står jag still igen, inget händer. men det är ju bättre det än att jag går upp.

men om inget händer så får jag nog börja med påsarna igen. men någon gång måste man ju gå tillbaka till det vanliga, man kan ju inte äta påsar för all framtid. jag tror inte det är bra heller att äta dom hur länge som helst. eller har jag fel?

• Nericia

jag är inte heller så duktig jämnt, åt en halv pizza igår. jag försöker äta mindre av allt och framförallt mer sallad. du vet väl om tallriksmodellen,hahaFlört

glass har jag inte så svårt med. jag är lactos. nej nu kom jag ju på att jag glömde köpa glass, mina kompisars barn vet att tant carro alltid har glass ifrysen, å nu glömde jag köpa det.hmm.

godis och chips är nog mitt största problem. ajajaj vad gott det är.

jag behöver gå ner lite mer i vikt, men det är ju så svårt. å inte kommer jag mig ut å går heller, har en valp här hemma. men man kanske ska passa på att gå själv en stund. gubben tittar ändå bara på fotboll just nu.

hoppas du ska lyckas med din vikt. vi måste peppa varandra.

(jag försvann lite, det ringde å då lägger internet av hos oss,jätte skumt)

• Nericia

här kostar 25 pack 220 kronor.

Svar på tråden Nutrilett