• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

letw - ja visst är hon, en frisk fläkt sådär ju =)
    Funderar på att ha kläderna på lördag när hon skall presenteras för faster..Hon gillar 70-tal så orange borde gå hem hos henne ordentligt =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Winnertaco

Fru
    Jag skalar inte potatis innan kokningen, orkar itne... Jag hade bara tänkt att koka dem, men nej, de måste skalas, så då skiter jag i det! Det kan hon göra själv

Johanna 061223
  • Fru Indosaurie

taco
    det är ju drygare att skala efteråt
    vet hon inte att viktiga vitaminer och mineraler försvinner om man skalar innan?

Hon får väl koka en egen kastrull då. haha.

• Småtokig

Mel
    kollade på band idag men kunde inte riktigt komma på vilken av de 5 eller 6 olika nyanserna som var åt det ljus oliv/piggelin hållet

• Melisabeth

men då, jag blir ju hungrig när ni pratar mat... undra om det finns nått hemma...

• Winnertaco

Fru
    Nä, då behöver jag i alla fall bara skala mina egna, annars måste jag ju skala åt alla...

Johanna 061223
  • Melisabeth

tokig - nä det är svårt jag vet ju inte rikigt själv =)

hittade en som kanske funkar men den fanns bara smal så jag funderar på om man kan göra något smart med den iaf.. får testa, och leta vidare.. bör ju inte vara omöjligt...
    Annars får det bli gult, eller vinrött kanske...
    Eller cerise - rosa kan gå an - men inte bebisrosa =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)