• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie

kickan
    aha. Där ser man.
    mm det var supersmidigt att få den direkt hem. Men har ni bara några meter att gå så är det nog ingen fara

• Kickan 84

Fru: Haha, några meter = kanske 500 m iofs men M trodde att det skulle gå att lägga över cykeln bara och dra hem, HAN får dra alltså, jag kan ju knappt gå.

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Lokatt

Fru: jag frågar här inne för vet inte om det kan uppfattas som reklam i me&i tråden..
    Hemliga plagg som ni pratat om.. kan man beställa sådana oxå? eller funkar det bara på partyn?

• Lokatt

kickan vad dåligt att ni inte får den med dhl till dörren..

• Kickan 84
    Lokatt skrev 2007-05-31 17:55:00 följande:
    kickan vad dåligt att ni inte får den med dhl till dörren..
    Har själv valt ett företag som inte levererar så, får nog skylla mig själv
  • Lokatt

Fast det klart, kanske ingen större fara när du bor så nära ok då

• Kickan 84

Hehe, näe det är ingen fara alls!

Bara ivrig på att få hem den nu!

• Idaaa1982

Tjingeling!! Här e en 82:a som e gravid i vecka 6... Så håll tummarna för att han/hon vill stanna i magen!!

• letw83

mel
    tyvärr hade dom inte nån som var precis som piggelin, dom hade en som hon kallade för ljus mossgrön, fin förvisso enligt mig, och så en som jag tror är samma som du tittat på, lite för neon, skulle nog kalla den för äppelgrön eller nåt.

men jag kan kolla på ohlssons i helgen.

• Fru Indosaurie
    Lokatt skrev 2007-05-31 17:53:51 följande:
    Fru: jag frågar här inne för vet inte om det kan uppfattas som reklam i me&i tråden..Hemliga plagg som ni pratat om.. kan man beställa sådana oxå? eller funkar det bara på partyn?
    nej, man kan beställa det också! 100 kr och man väljer strl och kön, men det kanske du redan visste
    Allt säljarna skriver räknas som reklam. verkligen trist.
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)