• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

ärligt, jag vet inte vad jag ska göra med mallas filtar. den blir 64 bred och 56 hög om jag gör klart den och det är ett väldigt muppigt mått.

• Melisabeth

Pucken - behövs alltid nån med huvdet ner och fötterna upp, blir roligare så =)
    Nä men ärligt så blev FL inte lika lockande utan dig.... tänk vad störd man kan vara - eller inkörd kanske snarare

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Fru Indosaurie

puck
    men spela roll?! 
    hon blir nog glad! Det är jag säker på.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • pucken

förresten, vi var och kollade på vagnen idag. inte den bruna från blocket för annonsen är borta, utan den på babyland. och guuuud va snygg den gröna är! måste ha. var väldigt lockande med köp vagnen nu betala om 3 månader

• Fru Indosaurie

puck
    visst är det?
    Så gör jag ofta. för att det känns mindre drygt att betala om 3 mån.
    Sanningen är den att det är nog bättre att betala direkt
    Annars får man lätt räkningar på 19 000 kr. hoppsan.

• pucken

fru
    jo, men 56 cm är liksom lika långt som bebisen. ska försöka förlänga lite till. ska nog inte ha såna här filtar i min kollektion iaf

• pucken

fru
    mmm, vi ska nog inte köpa vagn förrän tidigast i juli. kanske de säljer ut den billigare tom de har ju sista ex-rabatt på sina vagnar ibland.

• Fru Indosaurie

ja men man har väl inte filten över hela bebisen
    Jag skulle iaf ha blivit glad.

men gör tills du själv blir nöjd!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)