• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

Lät väldigt spännande!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • pucken

tyckte det passade till studenten, nu får vi hoppas att det går vägen bara.

vad kan man ta betalt för 4 tårtor? hon köper ingredienserna själv och sen vill hon betala för arbetet. eller ja, hon ska tvinga sina föräldrar att betala

• Kickan 84

Hm, ja om du inte står för några ingredienser... hm, men det tar ju ändå ganska mkt tid...?

Skitkass att avgöra sånt därnt men jag tycker väl att du bör få några hundralappar.

• pucken

det är så sjukt svårt att värdera sitt eget arbete. och det är relativt enkla tårtor ändå. jobbigast att jag jobbar nästa vecka, 6-14, och sen orka baka. tänkte göra alla tårtbottnar i helgen och frysa in. bara att plocka fram på tisdag kväll sen

• CaMi

pucken: Gick det bra att träna? Vet inte när jag tränade sist, men kanske, KANSKE kan jag ta mig i kragen nu när jag jobbar två månader i sommar!

• Kickan 84

Fast även om det är "enkelt" så tar det ju tid... 

Men håller med, skulle inte veta alls vad jag skulle ta betalt ifall jag skulle göra det, som tur är är mina tårtor inte så poppis
  • pucken

cami
    det gick alldeles utmärkt att träna. till slut visste jag inte om det var svett eller snor som rann i ansiktet, så då kunde jag ge järnet

• Kickan 84

Ååååh, träna... själv sa jag upp mitt träningskort i förrgår... haha... får ingen studentrabatt när jag inte pluggar och kommer väl inte träna nu innan förlossningen ändå så... hm, men sen bör man nog göra nåt åt både det ena och andra!

• Winnertaco

Åh, GRATTIS MALLA!! Vad skönt att allt gick bra!!!

Och välkommen tillbaka pucken!!! *weeehoooo*

Jag är trött, tredje jobbnatten i rad ikväll... Igår började jag gråta på jobbet när jag tänkte på hur hemakt allt är med svärfar

Idag ska vi i alla fall sova i nya hemmet för första gången

Johanna 061223
  • Fru Indosaurie

åh jag har fått ett erbjudande från buzzador att testa vegomat för 10 personer!
    jiho!
    hoppas att jag kommer med!

Opinions are like assholes. Everybody has one.
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)