Tips på aprilskämt!
Hej
Har ni bra tips på ett aprilskämt till en 13 åring?
Jag vill skämta med min son imorgon!
Hej
Har ni bra tips på ett aprilskämt till en 13 åring?
Jag vill skämta med min son imorgon!
Spelar han x-box ellr ngt annat så säg att det gått sönder eller att du lagt ut den på annons. Skämtet blir bäst om du redan i dag "planterar" en tanke om att du funderar på att sälja. Den första april kan du säga att du nu lagt ut den på an.ons för att se om du får napp. Du kan ju sätta in den på riktigt också. (Ringer folk kan du säga till dem att den är såld redan).
Riktigt välplanerat vore det om du ber någon, som 13-åringen aldrig sett, komma och ringa på er dörr för att säga att de sett annonsen och vill köpa.
hehheh det där med x-boxen skulle man testad (om man vågade bara
) hehhehheh
Den här är grym i dubbel bemärkelse:
Du och din man börjar gräla redan på morgonen. Gräla när ni vet att sonen hör, men gör det på ett sätt som om ni tror att han inte hör. "avslöja" saker som t ex otrohet.
Senare under dagen- eller kvällen. kan ni säga till sonen att ni vill prata med honom. Sätt er som ni brukar när de tär något allvarligt som ska sägas. Berätta att du och Tomas ska skilja er, tex för att du träffat en annan.
Beroende på läget kan ni ju också säga att din son måste bo hos pappan för att din nya kille inte vill att du tar med dig stora barn tille rt nya förhållande.
I "resan" mot april april kan du ju stegra det hela och säga att ni inte kan ses så ofta eftersom din nya kille är svartsjuk över att du har barn med en annan man. höhöhöhöh hrhehehehheheheh hoihihihiih hohohoooooooooooooooooooooo
skånetös---- usch.... det var inte alls roligt ju!!!
Jag lurade in lillebror att en helikopter landade på tomten fyra år i rad och han gick på det varje gång betänka att han var 15 år första året han gick på det =)
Skånetös! Det var verkligen osmakligt! Så gör man inte mot barn!
Fy sjutton!
guu va elaka skämt..:/:S
skånetös: vad det där kul?
eh,,,vad är skämtet??? fan vad barnsligt,,inget att skämta om kan jag säga...blä föt ditt förslag!!