• PVeraB

Luleås höstmammor 2007

zazzy
    Du, skit i det där tramset med Emmaljunga köp dig en sån här läckerbit istället

www.stokke.com/product.asp&la=SV&div=C&p=Xplory

Det finns säkert med liggdel att köpa till...

• PVeraB

Babybop
    vi har gått en sån. Hur det är beror nog mycket på dom som går den. Tyvärr var det många som kom får byar en bit utifrån stan och de tyckte nog inte det var värt att gå så det blev lite som tio små negerpojkar. Informationen vi fick från barnmorskan som höll i det hela var okej dock.

• PVeraB

Aquagreen
    Du har så rätt. Det var det fulaste jag sett. Men lite roligt att fnissa åt.

• PVeraB

Vet ni vad det värsta var då? Inte att den var hiskeligt ful och opraktisk utan att det kosta 9500:- :-O

• PVeraB

MK84
    Kände igen det där med att aldrig vara sjuk. Fanns inte heller hos dom, eller ja en gaaaammal anställning från 2004 hade dom. Blev till att skicka in div papper. Tror det stämmer nu. Ska ringa på fredag i säkerhet skull å kolla att allt verkligt är rätt.

Näe inga roliga historier... Kråkan verkar inte vilja bli flygfärdig heller. Får nog behålla tjockismagen tills 1 maj ändå

• PVeraB

Mollan Malin
    Jag vet, den var ju stenful. Fast ett gott skratt fick man sig
    har oxå en sån dag idag. Slöar och latar mig. Skönt faktist

• PVeraB

Mollan Malin
    ha ha, nej då, den var ju som en vanlig mage. Tänkte mest på den där fåninga vagnen ju.
    fast nog syntes det att där bor två i den. (i magen då förståss inte i vagnen, oj vad det här blev rörigt)

• PVeraB

Mollan Malin
    alla gravida magar är fina tycker jag. Det bor ju liksom något i dom. Helskumt och häftigt...

• PVeraB

Betzo
    min BM kollade inte ens järnet innan jag fick börja knapra. det var tydligen rutin att äta dom. Men jag klagar inte, vill inte tänka på hur lågt mitt järnvärde hade varit annars

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007