• PVeraB

Luleås höstmammor 2007

Zazzy,
    jag förstår dig till fullo. Har gått hemma lite drygt en månad nu, semster för att varva ner inför bäbis ankomst. Nu börjar jag bli kräksless Arbetsförmedligen är inte att leka med.
    Men dit måste man ju ändå ibland...
    Hembakt pizza låter gott. Vi ska nog äta hamburgare här ikväll. Det är med gott.

aquagreen
    har du fikat dig less? går det verkligen. Oj oj.
    Jo minns att du sagt att du mår illa. Har du hittat ngt som hjälper dig?

• PVeraB

Zazzy
    det som har hjälpt för mig är massa med vatten och förståss fibrer och annat nyttigt gafs. Å linfröolja men det smakar prutt så jag tror du mår mkt bättre av katrinplommona

• PVeraB

Bebisen
    Hur gick det med jobbet? har du hört ngt om sommaren än? Minns inte riktigt hur länge sen det var vi pratade om det...

Aquagreen
    gröna äpplen sånna där sura? Galna begär är bra, jag ville ha sallad å broccoli varje dag. Köpte sånna där små små salladspåsar som jag annars tycker är tokdyra och världens onödigaste men jag var bara tvungen

• PVeraB

Aquagreen
    har väääldigt svårt för kyckling gravid eller inte. Det är osmakligt och sorgligt på de små kycklingarn. Så det blev sallad med bönor, melon äpple och lite vad som fanns hemma.
    Pink Lady är goda, fast oj vad besviken jag blev första ggn jag köpte dom trodde de skulle vara rosa. Ha ha
    Inga bra middagsförslag dock

• PVeraB

Aquagreen
    tur det, annars hade vi alla gått och mått illa mest hela dagen.
    Å, jag vill ha mango nu... men icke fåninga äpplen allt vi har hemma och inte orkar jag ta mig till affärn. fånigt värre...

• PVeraB

zazzy
    Det är bara att bita ihop och traska iväg till affärn

• PVeraB

Zazzy
    sickentur sicken tur. Aha, du köpte den samtidigt som katrinplommonpurén. Pyjamas är bra, själv önskar jag mig ett tält till klänning. Typ luciadräkt eller nåt, att sitter åt. Ska tröst äta lite glass framför teven tror jag.

• PVeraB

Bebis
    Tjoho det var inte illapinkat. Men som du säger fram till 1 å en halv månad innan är det ju inte omöjligt att jobba. Å blir du sjuk/trött är det som sagt inte med flit.

• PVeraB

MK84
    Skönt med sommarjobb för dig oxå. Pengar pengar pengar Tror jag såg dig på Maxi idag. tittade lite men sen så stapplade jag ut till bilen.
    Det är svårt att veta hur det blir med orken när man blir tjock tjock, jag trodde att jag skulle fixa allt, turligt tog jag ändå ut fyra veckor semester och ja säger tur var det
    Nix pix hallonströssel inga barn här inte

• PVeraB

MK84
    Du har inga snygga stödstrumpor till dig själv då? Det är grejer det.
    Men koka kotletter? Blir det gott? Vad kryddar du med? Jag gillar fläskkotletter med timjan det är gott det

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007