• PVeraB

Luleås höstmammor 2007

krafs krafs

• PVeraB

jessie
    det enda mitt rusande på promenader resulterade i var en känsla av att nu fan bajjar jag på mig och en ngt snabbare prominix hemmåt. Vilket inte var så skönt. Ehum...

Zazzy
    tydligen- haft en bra helg?

• PVeraB

Zazzy
    Michelle? Det har snurrat till i huvudet rejält nu. Liten syster, hund? syskonbarn? Å lyllos dej som får grillat. Det är lyxmat om nåt. Fast just nu vill jag ha kebab!

MK84
    Å, det är som tjära det bajset det bajset. Tips drick så inåtahelvets mycket vatten. Det hjälper.

• PVeraB

jessie
    å, vagnar är som en djungel... hopppas du hittar dig nån.

• PVeraB

hello hello

Nu har hormonerna kommit till rätta. Å vera sover å äter å sover å äter (mest äter hon)

tack å så. Har inte hunnit med att läsa in med men tänkte bara tassa in och vinka

• PVeraB

norskan78
    jag hade nog köpt vagnen det var ett bra pris. Babyskyddet var oxå bra pris på men hade inte köpt det loppis ändå. Är lite lätt nojjig över att köpa sånna saker beg. Inte för att jag tror att just du har krockat med ditt men om jag var på loppis å såg ett hade jag nog tänkt så.

• PVeraB

Oj oj arcus det hade varit ngt det. Känner mig mäkta stolt att jag varit ute med Vera en sväng själv med vagnen

Hur är det med er andra med magar och grejer?

• PVeraB

ojsanbäbis
    fick en liten pojke igår. han kom via snitt och dom mår bra. han vägde 3.3 kg

• PVeraB

iväntanstider
    nere mot Loet busstationen, i samma hus som börje olssons ligger. De ahr ju en ungdomsgalleria där med lite små affärer. Där ligger havfa och little dragon oxå. De har mkt fina kläder!

• PVeraB

finalinna
    järntabletter gör susen mot trötthet. Be å få kolla järnvärdet nästa ggn du är på MVC

• PVeraB

Fika, (imorgon) Tisdag, 15:30, Ebeneser!

Babybop
    Zazzy
    Mollan Malin
    svXrt (pernilla) Vera
    Missat någon?

Fyll på, häng mé! Flört

• PVeraB

babybop
    Jag tyckte infon var nyttig. Man fick reda på lite olika grejer, fast du klarar dig lika bra utan den

Benjaminsmamma
    grattis! hoppas allt gått bra för er

• PVeraB

inge fika för mig och vera, en annan gång kanske

• PVeraB

Plats: Ebeneser cafe
    När: Tisdag 3 juli
    Tid: kl.15.30

Betzo
    zazzy
    Babybop
    Pernilla (svXrt) å Vera (om vi törs)