Är det fel att vika ut sig?
Vad tycker ni om moore slitz & fhm?
Tycker ni det är sjukt att göra det?
Eller handlar det om avundsjuka?
Vad tycker ni om moore slitz & fhm?
Tycker ni det är sjukt att göra det?
Eller handlar det om avundsjuka?
"det är inte fel att vika ut sig så länge man tjänar en slant"
är världens mest konstiga argument.
med det argumentet skulle prostitution vara bättre än sex utan betalning.
det är fel att vika ut sig och dela med sig av sin kropp om man gör det bara för viljan och lustens skull, men det är helt okej om man gör det för pengarna?
borde det inte vara tvärtom? gör vad du mår bra av oavsett om du får betalt eller inte.
Jag har super många bilder men passa sig ej nog här:) jag kommer fotas på plats i sthlm moore är nog lite mildrare än slitz bara mini liite..
A jag vill bli sångerska :) ej modell
Man kanske får betalt jag vet ej och det spelar ingen roll för huvudsaken e att jag får bilderna & det e en bra fotograf..& att jag hamnar i tidningen...kommer oxå vara med på svenska flickor svara (I april) därav min egna bild:)
Nu är jag tvungen att gå och köpa den där sabla tidningen....
svenska flickor svara?
Satsa på sången om det är det du helst vill
Annars kanske du får stämpel som Linda rosing eller nån..sånt kan ju förstöra endel för en i framtiden.
Men som sagt,du gör som du tycker och känner.
Lycka till
aaahaha gör det hahah:)
hahah så illa är den inte hihi jag e prenumenant eller vad det heter smidigast :)
vad kul! Jag har varit med på ett hörn i Slitz och räkna med att du får en massa sjuka gubbar som ringer och ger en massa konstiga förslag och erbjudanden. Så var försiktig!! Gör ditt mobilnummer hemligt så det inte går att söka på eniro!
Grattis då ska jag kolla i det numret!