• truelove

Är det fel att vika ut sig?

Vad tycker ni om moore slitz & fhm?
    Tycker ni det är sjukt att göra det?
    Eller handlar det om avundsjuka?

• Svar på tråden Är det fel att vika ut sig?
  • Eisa

jag har en bild av utvikningstjejer att de är jätteolyckliga och jätteosäkra

men så behöver det kanske inte vara

det är inte fel att vika ut sig så länge man tjänar en slant

• Verkligen

men det är ju bra, att dom inte bara tar storbystade tjejer.. men dina bröst såg stora ut i din bröllopsklänning.. fin klänning förresten..=)

(¯`°?.¸ ♥ Sarah och Darko ♥ ¸.?°´¯)
  • truelove

Ja kanske på den haha men ha ju bh under med push up så gott som det går hihi....

Bilderna kommer vara lite för mkt kanske men ha en kopia jag har gjort på aguilera från stripped..i dem vita kläderna..(bikini)
    Men kommer nog får visa lite mera..ej pu**yn men kanske en glimt av bysten..

• Mary Lo

Jag tycker att det är helt okej att vika ut sig, om man känner sig manad att göra det. Vad jag kan störa mig på är möjligen det obligatoriska försvarstalet: "Jag tycker inte att det är något fel med mitt utvik: bilderna är vackra, sensuella och konstnärliga (läs: svartvita) och jag visar ju inte upp hela muffen direkt!"

Vafan. Kan inte folk bara erkänna att de har klätt av sig nakna för pengar, utan att behöva förklara att det faktiskt var konstnärliga och "vackra" bilder.....?
  • Verkligen

men det är ju inte så farligt..det gör ju tjejerna i moore osv..

• truelove

Jag får inte betalt för detta jobbet den 13 nopp det dröjer många plåtningar tills dess..

• Mary Lo
    truelove skrev 2007-04-08 12:57:45 följande:
    Jag får inte betalt för detta jobbet den 13 nopp det dröjer många plåtningar tills dess..
    Men oavsett om du fått betalt eller ej, så är du ju intresserad av att bli plåtad halvnäck/helnäck? Det är väl positivt att du sysslar med något som gör dig glad och lycklig.
    Jag menar mer brudar som Väder-Tone och gänget som klär av sig och sedan ursäktar sig med att det "var så himla fina bilder och inte alls porrigt". Det finns ju en klar skillnad mellan vad som är konst och vad som faktiskt inte är det alls.
  • truelove

Jag kan aldrig säga att moore är konst det är på gränsen till po** utan sex ...men det e soft att få vara med det e aldrig nått jag strävat efter utan e bara jag och gillar att sjunga :)

• Mary Lo
    truelove skrev 2007-04-08 13:02:07 följande:
    Jag kan aldrig säga att moore är konst det är på gränsen till po** utan sex ...men det e soft att få vara med det e aldrig nått jag strävat efter utan e bara jag och gillar att sjunga :)
    Sjunga? *hänger inte med*
    Men huvudsaken är väl att du är medveten om vad du gör, att du gör det för att du mår bra av det. Det verkar ju onekligen som det och då är det väl bara att gratulera till att du fått en chans att göra något som du verkligen vill.
  • Larsson

TS: Gillar att sjunga? hehe,jag vet knappt vad tidningen är för ngt. Men borde inte få några pengar alls? Det hade jag krävt OM jag ens skulle tänka tankten..aldrig gratis.
    Fast många tror och hoppas väl på att bli "upptäckta"
    Är det mera avklätt i moore än i ex slitz?
    Du har inga bilder som "typ" kommer vara med?

Svar på tråden Är det fel att vika ut sig?