Är det fel att vika ut sig?
Vad tycker ni om moore slitz & fhm?
Tycker ni det är sjukt att göra det?
Eller handlar det om avundsjuka?
Vad tycker ni om moore slitz & fhm?
Tycker ni det är sjukt att göra det?
Eller handlar det om avundsjuka?
jag har en bild av utvikningstjejer att de är jätteolyckliga och jätteosäkra
men så behöver det kanske inte vara
det är inte fel att vika ut sig så länge man tjänar en slant
men det är ju bra, att dom inte bara tar storbystade tjejer.. men dina bröst såg stora ut i din bröllopsklänning.. fin klänning förresten..=)
Ja kanske på den haha men ha ju bh under med push up så gott som det går hihi....
Bilderna kommer vara lite för mkt kanske men ha en kopia jag har gjort på aguilera från stripped..i dem vita kläderna..(bikini)
Men kommer nog får visa lite mera..ej pu**yn men kanske en glimt av bysten..
Jag tycker att det är helt okej att vika ut sig, om man känner sig manad att göra det. Vad jag kan störa mig på är möjligen det obligatoriska försvarstalet: "Jag tycker inte att det är något fel med mitt utvik: bilderna är vackra, sensuella och konstnärliga (läs: svartvita) och jag visar ju inte upp hela muffen direkt!"
men det är ju inte så farligt..det gör ju tjejerna i moore osv..
Jag får inte betalt för detta jobbet den 13 nopp det dröjer många plåtningar tills dess..
Jag kan aldrig säga att moore är konst det är på gränsen till po** utan sex ...men det e soft att få vara med det e aldrig nått jag strävat efter utan e bara jag och gillar att sjunga :)
TS: Gillar att sjunga? hehe,jag vet knappt vad tidningen är för ngt. Men borde inte få några pengar alls? Det hade jag krävt OM jag ens skulle tänka tankten..aldrig gratis.
Fast många tror och hoppas väl på att bli "upptäckta"
Är det mera avklätt i moore än i ex slitz?
Du har inga bilder som "typ" kommer vara med?