Är det fel att vika ut sig?
Vad tycker ni om moore slitz & fhm?
Tycker ni det är sjukt att göra det?
Eller handlar det om avundsjuka?
Vad tycker ni om moore slitz & fhm?
Tycker ni det är sjukt att göra det?
Eller handlar det om avundsjuka?
Jo det e jag fullt medveten om haha men ska försöka ändra på det kanske lyckas eller inte vi få ju se:)
Nu börja alla med slitz och fhm få se vad ni säger om denna tråden som har glömts liite:)
TS: Jag tycker det är upp till var och en och vika ut sig, så länge man är över 18 år (dvs vuxen).
MEN jag tycker man ska ha i åtanke att det aldrig går att vrida tillbaka tiden...kanske vill du inte att dessa bilder ska finnas kvar om ex antal år...speciellt internet är en plats där bilderna i princip ALDRIG försvinner. Och det är kanske inte så kul om 10 år för din del, det vet ju egentligen varken du eller jag?
Och vad händer om du skulle få jobba inom ditt drömområde; sången, nångång? Kommer du då kunna stå för att du "vikt ut dig" även om det kanske inte direkt ger dig positiv feed-back...kanske ger det dig till och med problem om du skulle få en framtida sångkarriär? Att du redan placerar in dig i ett "fack" som anses av många mindre "seriöst" och därmed gör så att dina musikplaner försvagas?
Tror att allt sånt här tål att tänkas på. Många som viker ut sig gör nog det impulsivt och "lever i nuet" och glömmer bort att bilderna för alltid kommer finnas kvar på ett eller annat sätt.
Gör vad du vill, men tänk verkligen till är mitt råd...
Klart att det är okej! Jobb som jobb liksom,man är väl inte mer puckad för att man tjänar sina pengar på utvik än om man jobbar på h&m
Så länge man trivs med sig själv så
:) jag tycker det e kul ska dit i juli oxå för att fotas för 300 sexigaste singel tjejerna...haha jag sa att jag e ju snart gift men dem sa att jag förtjänade en plats:)
Jag har vikit ut mig och jag ser inga fel med det...
:)
Är väll inget fel i det, bara trevligt ju :)
De är upp till var och en!
Hade jag haft en snyggare kropp så kanske jag hade gjort de själv, linslus som jag är ;)
Min sambo har knäppt en del privata bilder på mig som jag tycker är riktigt bra! :)
TS skrev: "alltså att tjejer ej gillar utvikningsbrudar för att dem e avundsjuka på dessa tjejer eller om det handlar om att tjejen gillar dem ej pga att sin man titta på bilderna.."
Men det är säkerligen inget som stämmer på majoritetn av alla som är emot utvikning. Jag är INTE avundsjuk på dessa tjejers retuscherade kroppar och ansikten, eller deras överdrivet hårda stora fejkboobs (vilket är fallet för MÅNGA tjejer som viker ut sig). Jag har en skitsnygg kropp och tränar ofta, jag är söt, har vackert hår osv osv. Ja... jag är redan så nöjd med mig själv att jag ej har någon anledning av bli avundsjuk på andra tjejer. I mina ögon har jag redan allt.
Det som jag är emot när det gäller utvikning är att tjejer tar av sig kläderna och posar med vissa kroppsdelar extra framhävande, plutande läppar och kåta blickar bara för att killar ska ha något att titta på då de, ja.. ni vet. Det ger ett sken av att kvinnan bara finns för att tillfredställa mannen, vilket direkt sätter kvinnan i en lägre position än mannen. Är säker på att många killar får just den bilden pga att halvnakna tjejer finns praktiskt taget överallt. T.o.m i reklamerna mellan barnprogramm på vissa kanaler.
Sorgligt.