• Emmy K

Födelsedagspresent till ettåring

Hej
    Undrar om ni har något bra tips på födelsedagspresent till en blivande ettåring (kille). Nu menar jag inte kläder utan kanske någon leksak eller en minnessak. Jag försöker komma på något som kan vara kul för honom att titta på när han är större. Leksaker och kläder får han säkert av släkten.

• Svar på tråden Födelsedagspresent till ettåring
  • Emmy K

Tack för alla era fina tips.
    Det verkar som om det blir en Bobby Car. Min stora tös har faktiskt kört omkring på kompisens.

• Emmy K

Ja, nu har födelsedagen kommit och gått. Det blev som majoriteten tipsade om - en bobbycar med släp. Det var helt klart en favorit och ettåringen åker redan på den. Treåringen fick en också fast det inte var hennes födelsedag. Till och med tioåringen tyckte de var kul. Tack allihop.

• Emmy K

Jag håller med LillemorR i att det är väldigt dyrt med Bobby car. Men jag köpte dem begagnade, så jag fick så att säga släpet och en bil extra på köpet. Jag skäms inte för att jag har köpt begagnat till min son i ettårspresent utan tycker att fler borde göra som jag. Varför köpa nytt när det gäller sådana här kvalitets-saker.

Svar på tråden Födelsedagspresent till ettåring