APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hmmm nej har aldrig känt nå förut =( Men har haft ont i magen någon gång nu, som mensvärk men ändå inte liksom =( vet inte om man kan se att man har ägglossing ändå....
festis: Kan säkert vara ÄL då. Med tester kan man ju inte se om man haft ÄL utan bara när man har ÄL. Fast jag tror att BM kan se om man haft ÄL. Inte säker dock...
ja det lär väl visa sig om det är ÄL...... vill ha mina apiforce nu!
Alltså jag har ju käns nu idagarna att jag har haft som mens värk, fast inte lika ont, det kanske kan ha varit Äl och attd en känns pga av att jag äter Apifirce?? nån som vet nåt??
Apiforce-BIM-lista
10-14/5, Conspiracy (1)
20/5 Tessah, Eitss, Fanny87 (3)
23/f I väntan på mirakel
25/5 aeo83 (1)
29/5 Bummelumman, Annfis (2)
31/5, Sweetangel85 (1)
?/? icefemale (oregelbunden) (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1
Tog mitt första apiforce-piller imorse så nu lägger jag till mig i listan... Har dock så oreg.mens så d e svårt att säga när jag har BIM men jag sätter ett ungefärligt datum....
Apiforce-BIM-lista
10-14/5, Conspiracy (1)
23/f I väntan på mirakel
25/5 aeo83 (1)
31/5, Sweetangel85 (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1
30/5 Tetinne (1)
Fixar lite ;)
Apiforce-BIM-lista
10-14/5, Conspiracy (1)
23/f I väntan på mirakel (1)
25/5 aeo83 (1)
30/5 Tetinne (1)
31/5, Sweetangel85 (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1
Statistik: 13 X 0,2 = 2,6 (20%) borde bli gravida!
Åhh, känns så spännande nu när man börjat med apiforce o e laddad me äl-tester... Tänkte fråga er som ätit apiforce i mer än en månad..- kände ni skillnad redan vid första äl? (alltså bara någon vecka efter att ni börjat...?)
Jag åt apiforce från mens & till ÄL.
Jag fick en blödning vid ÄL vilket jag aldrig haft förut...