• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • I väntan på mirakel

Hoppas det blir samma sak för mej om nu mensen måste envisas med att komma vilket jag hoppas att den inte gör. blir lite osäker vilken dag som var/är själva äl. fick äl-flytningar redan i fredags men ska nog inte ha äl förrän imorn. och nu inga flytningar!känns som att vi misslyckades helt denna månad.=/

• festis

tetinne- nej har inte försökt så där hiskligt länge. men min mens är så oregelbunden så jag blir nervös =(

• Fanny87

hej igen! va et´t tag senmna va här inne nu..
    Jag tycket att mjin mens värk typ försvann när jag hade börjat äta Apiforce, kände knappt av den...
    Hur går det för alla nu, är ni soom jag,, längtar efter att få veta?? Fast det känns som en evighet tills BIM,,,,,

• Tessah

flyttar fram listan lite :)

Apiforce-BIM-lista

10-14/5, Conspiracy (1)
    20/5 Tessah, Eitss, Fanny87 (3)
    23/f I väntan på mirakel (1)
    25/5 aeo83 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis (2)
    30/5 Tetinne (1)
    31/5, Sweetangel85 (1)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1

Statistik: 13 X 0,2 = 2,6 (20%) borde bli gravida!

• Tessah

Länktar att få veta ? JAAAAaaaaa!!!

Jag tror jag har dåliga blodvärden, var jätte yr i går så fort jag reste mig, och i morsse mådde jag illa. (vrukar ha så när blodvärderna sjunker) Känns som om de är för tidigt känna nåra gravsymptom ännu så.
    har ju inte bim förns 20/5.
    har ett dilemma också...i helgen på lördag ska jag ut med några tjejer, har verkligen lovat så länge dom.
    vet inte om jag vågar dricka då? ihh...hade äl i lördags el söndags.

i väntan på mirakel: Min äl kom en dag för tidigt nu också. JAg har i regel en cykel på 31dagar, brukar ha äl dag 17-18 i cykeln.
    Nu hamnade den på 16-17 i cykeln.
    Så nu kanske min cykeln kortas ner lite och det gör ju inget :)
    Du ska se att ni inte missade äl.
    Hoppas vi inte heller gjorde det.

• Mignonne

Tessah - inga problem att dricka! De första veckorna får inte embryot näring av mamman utan det sköter näringsbiten själv.

• Fanny87

en liten fråga bara,,  ni som vill får svara..
    Hur många runt om kring er vet att ni är i full gång med bebsisverstan??
    Berättar ni det lättare för kompisar el släkt/familj?

• Annfis

Fanny87: Våra bästa kompisar vet o ett annat par som vi umgås med lite då o då som har sin dotter på samma dagis som A. Sen misstänker nog sambons flesta syskon att nåt e på g. Vi har varit överrens att berätta för dessa. Övrig släkt o vänner får vänta till det är ett + o gärna till v 10-12 så största risken är över.

• Fanny87

mm oki..
    Vi har berättat för, "min tjej" kompisar, så vet hans syster+sambo och hans bror+sambo, Min syster+fam vet. Men jag vil inte att hans försäldrara ska veta, spec inte hans mamma, för hon tycker att vi är för unga så hon behöver inte veta försens hon märker det själv tycker vi, kanske låter taskigt, men det är inte så kul att höra på vad hon säger heller..min mamma och pappa berättar jag det för efer 10-12 v, fast dom är inte emot det alls, men bara för att det är större risk för missfall då...

• Tessah

de flesta runt omkring oss vet nog pga av att vi fick mf i februari. Vi var inte så hysch om att vi fått mf, och det märktes också.

Svar på tråden APIFORCE!