• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Tintene

festis: Skönt att du äntligen fått dina apiforce.. Hoppas d ska hjälpa dig!

Tessah: Hur går d? Har du testat igen??? E så nyfiken!!!! :D

• Tessah

Var ut i går med några tjejer , hur roligt som helst.

Ska iaf ta ett nytt test kanske i morron eller i övermorron igen. Känns ändå som att det var ett spökstreck igår.
    För strecket hade inte gått få med på bild tror jag...
    Så få se få se :)
    håller er uppdaterade*skratt*
    *HOPPAS PÅ EN BEBIS*!

• festis

Ja skönt att ha fått dom =) så jag hoppas nu =)
    Hoppas för din skull Tessah !
    Ett pluss vill vi se =)

• Annfis

Jag glömde ta min Apiforce igår men har tagit utan stopp innan dess o idag tog jag. Tror ni det har nåt betydelse? Har beräknad äl på tisdag.

Tessah: Hoppas du får ett fint + nästa gång du testar.

• Annfis

Jag glömde ju innan. Igår när jag gick o la mig o fick jag såna stickningar ovanför ena ljumseken, kan detta varit mitt ägg som lossnat redan? VI mös en gång igår o blir nog mer ikväll, hoppas jag iaf.

• mycat81

Det verkar som om Apriforcen har hjälpt!
    Har precis fått ett svagt streck på teststickan, är på dag 17.
    Om det är svagt idag, när kan äl då väntas ske?

Det är ändå sån j-a otur mitt i det roliga. Gubben ska åka bort med jobbet må-to. Kommer vi då att missa äl nu när den ÄNTLIGEN verka ha kommit tillbaka?
    Eller räcker det om vi sexa till det idag?
    Åhhhhhh, vad less man kan bli på sin kropp. Har jag inte haft äl på 8 månader hade den väl inte behövt dyka upp just NU!

• Tintene
    mycat81 skrev 2007-05-13 19:55:54 följande:
    Det verkar som om Apriforcen har hjälpt!Har precis fått ett svagt streck på teststickan, är på dag 17.Om det är svagt idag, när kan äl då väntas ske?Det är ändå sån j-a otur mitt i det roliga. Gubben ska åka bort med jobbet må-to. Kommer vi då att missa äl nu när den ÄNTLIGEN verka ha kommit tillbaka? Eller räcker det om vi sexa till det idag?Åhhhhhh, vad less man kan bli på sin kropp. Har jag inte haft äl på 8 månader hade den väl inte behövt dyka upp just NU!
    va typiskt! men se till att sexa till det ordentligt ikväll iallafal;)
    Hur länge har du ätit apiforce?
  • geten

Känner ni av äl mera nu när ni äter apiforce?? Tror att jag börjar få äl-värk bord ha äl runt den 16???

• mycat81

tetinne: Jag är bara på första månaden med apriforce.
    Har testat rosenrot innan, men utan resultat.
    Det är bara att hålla tummarna för att det har vänt och att jag får äl även nästa månad.
    Hur går det själv? Några äl-känningar?

Jag tycker att jag kännt mig jättekonstig i kroppen ända sen jag började med apriforce. Illamående, konstig i magen, trött i huvudet. Är det hormonerna som har vaknat till liv kanske

• festis

har inte känt nå ännu, men inte så konstigt... haha.... 2a dagen =)

Svar på tråden APIFORCE!