• Anonym

    *nån som har träffat par för p byte eller sex i samma säng el.

    nån som har träffat par för p byte eller sex i samma säng el. lite tjejsex???

    vi ska träffa ett par om 2 veckor. så får vi se vad som händer.. dom ska stanna här över helgen.. kram

  • Svar på tråden *nån som har träffat par för p byte eller sex i samma säng el.
  • Lovan

    TS frågade ju faktiskt efter någon med erfarenheter av byte eller tjej6, inte efter någon att kritisera hennes val.

    Själv har jag inte testat. Vi har varit intresserade att testa ett tag, men så kom graviditen, så då kanske det inte känns så bra.

  • Anonym

    Jag och min man fantiserar väldigt mycket om allehanda trekanter, parbyten med mera. Fantiserar, att komma på tanken att prova skulle aldrig finnas i min hjärna. Äktenskapet är mellan man och kvinna och jag vill bara ha sex med min man. Det spelar ingen roll hur dåligt ens sexliv kanske är, har man sex med andra är förhållandet slut tycker jag.
    Finns dessutom forskning som visar att majoriteten av de som testar gruppsex eller parbyten, att de förhållandena tar slut.

  • Ananak

    JsN:

    you go girll!

    det var väldans bra sagt, jag har börjat känna mig som ett freak här inne på FL, folk lyfter på ögonbrynen när man pratar BDSM, gruppsex, partnerbyte etc etc.... tycker oxå att det finns mer än sängen och missionären och för oss som vill utforska oss själva och se vart gränsen går och som är äventyrliga ska inte få "skit" för det anser jag.
    Alla är olika och det ska respekteras...

    ja nu har jag väl sagt samma som en del och det blev upprepning =)

  • Nettis4

    För min del har inte ens tanken slagit mig, jag älskar min sambo och han gör mig jättetänd bara med sin närvaro och skulle inte vilja vara med någon annan än honom.(sambo sedan 6 år)

    Om jag skulle känna att jag blir attraherad av andra män eller kvinnor så skulle jag tvivla på mina känslor för min sambo.

    Det är klart att vill man prova ska man göra det men jag tror det sitter på näthinnan jämt om hur det var?

    Kram och lycka till vad ni än väljer...

  • Snossan

    Låter spännande! Sånt som finns i min fantasi kanske men aldrig skulle genomföra med min partner.. men när jag va singel..DÅ NI*S*! Va rädda om era personliga gränser bara.

  • Good News

    Jag tror att båda läger har rätt.

    Folk gör som de vill och är man väldigt öppna med varandra så kan det ju gå bra. Spännande är det ju utan tvekan, för spännande för min del.

    Jag tror säkert på den som säger att de som provat eller regelbundet ägnar sig åt grupsex är överrepresenterad i skilsmässostatistiken. Det finns säkert flera skäl:

    Ökad risk för svartsjuka
    Personlighetstyp som är orädd och öppen för mycket, inklusive skilsmässa
    "Sökande" personlighetstyp.
    Exponerad för "marknaden"
    Paserat en fysisk gräns som för många hindrar otrohet.
    Större chans att upptäcka att gräset ÄR grönare...

  • Anonym

    Vi har inte provat än, har inte hittat rätt par. Mkt ska ju klaffa. Jag vill inte ha tjejsex...och sen så har vi kommit överrens om att vi vill börja kvällen tillsammans med de andra paret, typ äta middag osv och sen gå till ett hotell och vara på varsina rum...alltså jag och den andra killen...(men då måste min kille gdk honom då vi ätit middag osv...och jag gdk tjejen) eller så är man hemma hos ngn alla 4 men i varsina rum.

    Jag vill gärna att min kille berättar allt för mig hur hon var osv....men jag har svårt att tänka mig att jag skulle vilja se när de har sex...

    varöfr vi inte hittat rätt par är för att de flesta vill vara alla i samma rum...och de vill inte vi....sen så värkar de flesta tjejr som vi ha parsex vara aningen bi och det ärinte jag.

    vi finns på bodycontact och heter vitopa där...(oftast min gubbe som är där och chattar medans jag sitter på FL...)

    har dubbelkollat att jag har anonym signatur!!!!

  • Baby anastasia

    jag tog väl i lite för hårt men står dock för vad jag skrev. som sagt vi är alla olika individer med olika personligheter så jag kan ju inte begära att folk ska tänkta och tycka som jag...menade inte riktigt det.
    Inte min menning att göra någon upprörd, jag har bara en annan synvinkel på det hela. Se mig inte som the bad guy nu tjejer! Gruppsex,porr och annat har alltid gjort mig upprörd..ser det som kränkande, men men inte mycket att göra åt *lol*

    Ta hand om er!

    Men varför e nästan alla anonyma...om ni står för vad ni skriver..varför vara anonyma...??

  • Anonym

    TS här.. oj va många starka känslor detta rörde ser jag!!

    till anonym med BC vitopa.. vi har med BC ska gå in o skriva till er =)

    kram på er

  • kissemjao

    baby anastasia: gruppsex är väl ändå inte kränkande om det är det man vill ha? utgår från att det utövas av vuxna människor som är myndiga i sina beslut.
    gällande att partnerbyte skulle innebära att inte älskar sin respektive skulle jag vilja vinkla min syn på det hela... kärlek är en objektiv uppelvelse och partnerbyte är enligt min definition ytterligare en dimension i hur långt man kan utveckla sitt samliv. baserat på trygghet i sin relation och sexuell nyfikenhet som båda två är överens om att man vill utforska. vad är problemet??? blir lite trött på inskränkta människor som spyr galla och kommer med "sanningar". dock respekterar jag att alla inte har samma åsikt som jag!

Svar på tråden *nån som har träffat par för p byte eller sex i samma säng el.