• mamman Linda

The saw

Jag har sett den första filmen "the saw"
    den var bland det läskigaste jag sett i film väg...min man som inte är klen i vanliga fall ville inte titta färdigt
    Nu har jag hyrt 2.an och 3.an...
    killen på ica som jag hyrde utav sa att 2.an är läskigare än 1.an och att han inte vågat se 3.an...HUA...vågar jag det då??

Vad tycker ni som sett the saw 1 2 och 3...vilken var läskigast?

Skala banan * knäpp * knäpp *
  • Svar på tråden The saw
  • Dino78

Vilken film är det? Är det Saw du menar? FÖr är det den så tycker jag den var lite läskig jag med, speciellt den där äckliga "dockan" som ger instruktinerna elelr hur man ska säga. Tvåan var lite sämre och trean har jag inte hunnit se än, men jag har den på DVD. Men jag tror ettan är äckligast eftersom det var så nytt med konceptet. Sen vänjer man sig ju

DIF i själ och hjärta
  • azofia

Jag tycker trean var äckligast men samtidigt sämst. Tvåan var inte lika illa som de andra två men självklart rätt vidriga scener i....

• GeRDiS

ja har sett alla o ja kna utan att blinka säga att trean slår dem andra med hästlängder,´den e SKITÄKLIG

• mamman Linda

Ja den kanske bara hette saw och inte the framför

• mamman Linda

äckligt läskig eller bara äcklig?

• Fruochmamma

Håller med att Saw III var den värsta - absolut .. ska tydligen komma en 4:a till slutet av året.

• Shaun the sheep

Jag tycker tvåan och trean är aslarviga!

Visst, det är några läskiga scener, men INGET kommer i närheten av ettan, då det är obehaglig stämning filmen igenom..

Men jag är VÄLDIGT kräsen när det gäller filmer, då jag sett de flesta läskiga filmer som finns

Bebis i maj♥♥
  • Dino78

Då måste jag ju kola på Saw 3 bara för det...vågar man sig på den själv då? Eller ska jag bearbeta sambon?

DIF i själ och hjärta
  • mamman Linda

kan jag titta på dessa filmerna ikväll med barnen som fredagsfilm?
    *SKOJJA*

börjar bita på naglarna redan nu

• Dino78
    mamman Linda skrev 2007-04-13 15:58:03 följande:
    Ja den kanske bara hette saw och inte the framför
    Märkte att det såg ut som en dryg kommentar, det var inte meningen. Tänkte att det kanske fanns en annan film Bara så du vet att jag inte drygade mig!
    DIF i själ och hjärta
Svar på tråden The saw