• mamman Linda

The saw

Jag har sett den första filmen "the saw"
    den var bland det läskigaste jag sett i film väg...min man som inte är klen i vanliga fall ville inte titta färdigt
    Nu har jag hyrt 2.an och 3.an...
    killen på ica som jag hyrde utav sa att 2.an är läskigare än 1.an och att han inte vågat se 3.an...HUA...vågar jag det då??

Vad tycker ni som sett the saw 1 2 och 3...vilken var läskigast?

Skala banan * knäpp * knäpp *
  • Svar på tråden The saw
  • mamman Linda

dollheart

nej, jag har inte ens sett 1.an...

• Trynträ

3an är läbbigast så är man kräsmagad ska man inte se den. Men de är bra alla tre tycker jag.

• Trynträ

Å jag såg trean själv för maken ville inte se den. Se till att han för lite oväsen i bakgrunden så går det bra att se den själv.

• mamman Linda

Nu har jag sett 2.an och 3.an...
    Tycker dom höll samma klass som 1.an men jag tyckte inte dom var så farliga att se (vågade t.om titta ensam hemma uppe i sovrummet ) eftersom man sett 1.an och därmed är med på upplägget av storyn så att säga...
    Ser dock fram emot en ev. 4.a

• Shaun the sheep

Jag väntar med spänning på Hostel II. Sambon berättade går att den nyss kommi ut på bio i USA, där ser man :P

Bebis i maj♥♥
  • Nevada

vad är hostel för någon? samma stuk som saw eller??

• My Baby
    2 är grymmast... lätt vidrigast.. men det sista är oxå grymt bra
    ♥ Felicia 041124 ♥ Izabelle bf 070413 ♥
  • Nevada

Oj oj den verkar ju GRYM motorsåg var det med också , pörr =)

Kan man hyra den , nej? Bara för er som laddar ner antar jag :)

• Shaun the sheep

den går att hyra, och tvåan kommer på bio om några månader kan jag tänka mig

ett tips är att inte käka så mycket godis och sånt, man kan lätt bli lite äcklad i vissa scener

Bebis i maj♥♥
  • Nevada

Schysst :) tack för tipset!
    Jag hyr nästan aldrig film men nu blir jag sugen på och springa iväg och hyra den hehe.
    Så lätt blir inte jag äcklad iaf :) gött att det är motorsågar med.. jag älskar motorsågar

Om du har fler tips på liknande filmer, för jag kommer själv inte på någon, så får du gärna ge tips!
    Kan skriva i gb om du känner för´t.. så inte tråden störs :)

• Essa01

Jag älskar alla SAW filmerna och tycker att 1 var bra, 2 bättre och 3 bäst

• Valkyriia

Oh.. jag älskar sånna filmer. Blod o äkligt och kalla kårar.. ;P
    Har sett Saw 1 2 3 Och Hostel. Fast hostel var inte så bra tyckte jag.
    Dock en film för er som gillar sånna filmer sin jag .. Turistas.. Den e fan vidrig. Man ser riktigt hur de gräver ut inälver och sådant. Och vad jag har fattat det som så är den verklighetsbaserad eller så har jag missuppfattat det.. Men den e vidrig i allafall.. ;P
    Men håller till i den genren ;P

• bjojne

dollheart:
    Ja, jag har sett hostel, tyckte den var ganska bra. Jag har inte sett någon av saw filmerna.

• bjojne

dollheart:
    Sorry läste lite slarvigt, Har inte sett Hostel 2. Är det något att ha?

• Dreamer77

Jag har sett alla SAW filmerna och jag tycker nog att trean var bäst. Fast ettan och tvåan är också superbra

• ShootingStar

hostel va en konstigt film, första timmen var i princip porrfilm (ganska meningslöst) innan det börja hända nåt. Den var läskig å hyfsat bra, emn som sagt, upplägget på filmen kunde gjorts lite annorlunda...

Av saw-filmerna tycker jag tvåan är bäst, men trean är nog vidrigast. men alla 3 är jättebra!!

• Dreamer77

Tyckte förresten att trean var läskigast!

Svar på tråden The saw