• mamman Linda

The saw

Jag har sett den första filmen "the saw"
    den var bland det läskigaste jag sett i film väg...min man som inte är klen i vanliga fall ville inte titta färdigt
    Nu har jag hyrt 2.an och 3.an...
    killen på ica som jag hyrde utav sa att 2.an är läskigare än 1.an och att han inte vågat se 3.an...HUA...vågar jag det då??

Vad tycker ni som sett the saw 1 2 och 3...vilken var läskigast?

Skala banan * knäpp * knäpp *
  • Svar på tråden The saw
  • Banana82

har nog sett för mycket skräck, för tycker inte dem är särskilt läskiga alls

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • h04

Jag såg ettan för ett bra tag sen men den var sååå läskig!

Så hyrde jag 2:an här nyligen å den var oxå superbra!
    Men farao 3:an var VÄRST!!!!!Räcka ut tungan

• Made by Me

SAW I är bäst och SAW III är sämst och definitivt den äckligaste. Tvåan är väl mittemellan

• Shaun the sheep

dino:

Ha med sambon, för de läskiga scenerna finns ju faktiskt, även om jag tycker att det märks klart och tydligt att regissören försöker komma upp i samma klass som ettan.
    men jag tycker inte han lyckas :P

Bebis i maj♥♥
  • PitraPi

Trean är mycket råare!! Men jag gillade dom alla tre!! Faschinerande tankar bakom hela filmen!

• Valkyriah

min favorit är ettan....trean va oxå riktigt bra men nästan på gränsen för att vara lite för äcklig*ryser:

• Philipha

Skrattande Jag tycker att tvåan var äckligare än ettan och den som var minst äcklig var trean!

• Twilight

1an bra och läskig, 2:an är skitdålig o inte ett dugg otäck, 3:an i stil med 1:an fast lite seg.

• FredrikaMaria

Ettan bra, tvåan bäst och trean sådär...Lite väl äckliga för min smak men tänket,dvs manuset, är klockers!

• mamman Linda

nej men va ni tycker olika allesammans ska man inte tycka likadant?
    Nu är det ännu mer spännande att se dom ju...

Skala banan * knäpp * knäpp *
Svar på tråden The saw