Coola stickare, del 2
Villain: Jag sänder en tanke till din sjal som gått i graven och dess uppföljare som verkar följa dess väg
Jag har aldrig stickat riktig spets så jag har inget att komma med förutom uppmuntrande tillrop. heja, heja, heja 
bea85 skrev 2007-06-30 22:13:13 följande:
vilken härlig tråd man blir så inspererad att sticka. har precis stickat klart en mössa men garn affären va stäng så får inte sticak mer förens i morgon. ni som är liter mer vana stickar hur svårt är det att sticak en ponch? har bara stickat små saker och mössor tidigare men vill görna prova även om det tar 100 år.
www.garnstudio.com/lang/se/search.php Var så god. En uppsjö med ponchos allt från lätta till avancerade. Hoppas du hittar någon som du gillar. Finns inspirationen brukar det mesta gå. Vat inte varför men jag som itne gillar ponchos så mycket föll för den här
www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php&d_id=15&lang=se en riktig ronjag rövardotter poncho. Den här är vrållätt, speciellt om man skippar de virkade blommorna
www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php&d_id=49&lang=se
Kan rapportera att hälem på min första bayer*-socka är klar och blev mycket fin. Tyvärr går det mer garn än jag trott så jag hoppas nu att det finns ett nystan till med min färg på affären.