• MagdaA

Coola stickare, del 2

stenfalk: tjusigt! å som du skrev, ofta kan det vara mycket känsla i det man gör, just det som gör saken så speciell!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Villain: den sidan tycker inte min dator om. får bara en massa konstiga tecken, ingen eng alls...

• MagdaA

Inna H: farligt när man kommit igång med sån enkel stickning...man blir ju beroende!

• MagdaA

Någon som vet var man kan hitta mönster på ett hjärta? Ska sticka en mössa och tänkte få dit några hjärtan runtom...

• MagdaA

laven: gillar inte engelska sidor Å sen hade jag redan hittat hjärtmönster på garnstudion... men tack ändå!

• MagdaA

va avis jag blir på er som kan följa ett mönster på engelska! katten är ju verkligen söt, men jag är som sagt inte alls bra på engelska. Lite synd.

• MagdaA

tack tjejer, men jag vågar inte prova. kommer ge upp direkt å bli på dåligt humör, så då är det lika bra å låta bli!

• MagdaA

stenfalk: termerna är väl en sak, men man ska väl förstå orden där emellan också för att få iho det hela?!

• MagdaA

Kerstin: sånna men sätter på vanliga pennor är nog ofta för stort hål i, ofta virkar (iaf jag) men smalare nålar.

• MagdaA

Jag fick garntjänst katalog med posten idag + garnprover, så nu ska jag sätta mig på altanen och inspireras!

Svar på tråden Coola stickare, del 2