• Annie0

    Vi i Göteborgstrakten som väntar barn i november 2007.

    Får jag också vara med:) Ska ha den 3:e november.. Har en känsla att den här sommaren precis som alltid kommer rusa fram, och sen är det inte långt kvar...

    Mianmy: Spring Blodomloppet, det ska jag göra:) Håller du på mycket med löpning? Själv försöker jag springa milen varannan dag, men i ettt betydligt långsammare tempo. HAr fått strukturera om träningen totalt:) Än så länge går det dock jättebra, men vi får väl se hur många veckor till magen tillåter

  • Annie0

    Magplasket lät jättemysigt, kanske borde anmäla sig till det:) Perfekt när höstmörkret faller in, säkert kanontrevligt att socialicera sig med lite andra höggravida valar:)
    Vi får annars se till att träffas och tillsammans gå ut och rasta våra magar. Alltid trevligare att vara några stycken än att knata runt ensam.
    Sitter här och försöker klura ut nåt käckt til min kära. Han fyller 30 snart och jag har absolut INGEN idé vad man kan hitta på. Några förslag? Känns som min hjärna är fylld med sega råttor för tillfället:)

  • Annie0

    Annie0 - BF 3 november
    Fredag - BF 11 november.
    Ekorretös - BF 12 November
    Mullegirl - BF 16 november

  • Annie0

    Solstice: blodomloppet var som vanligt urtrevligt, vad mycket smarkig mat man fick;) Lyckades springa in på strax över 24 min, kom på 97:e plats, inte dåligt för en havande kvinna va;) Var dock tokhungrig, så det enda jag tänkte på var maten som väntade på mig i mål:)

  • Annie0

    Försöker träna så gott det går, har sakta men säkert lagt ner löpningen utomhus då magen börjar bli stoooor. Men löpbandet går fortfarande bra:) Och cykeln naturligtvis. Har anmält mig till magplasket som anordnas av en grupp barnmorskor, något som visst var bra att gå på sista 2 månaderna innan vildingen dimper ner.

    Var på möte idag hos försäkringskassan angående föräldrapenningen. Massvis med stora magar var där. Såg nästan lite komiskt ut;) Tycker ändå allt det här känns som en stor vetenskap, men det ger väl med sig med tiden. Hoppas jag iallafall... Lite klarare blev det dock efter mötet. Nån mer som varit där?

  • Annie0

    Ekorretös: Ingen fara att resa så sent, men för säkerhets skull be barnmorskan om en sådan där reselapp.Ska flyga över till England nästa vecka o vara där 14 dagar, då davids bor ska gifta sig. Anar starkt att det får bli den sista resan:( Men har fått en lapp att ta med utifall att de krånglar.
    Till vilket magplask har du anmält dig till? Själv ska jag gå i Högsbo, också i slutet av augusti

  • Annie0

    Går in i vecka 25 till helgen, så är väl i v 27, början av v 28 kanske när vi flyger hem från UK. Förra gången när vi flög över till Davids föräldrar blev jag ordentligt utfrågad på flygpaltsen om vilken vecka jag var i. Eftersom jag bara var i vecka 15 då, kan jag bara ana hur det kommer bli denna gången när magen känns enorm:) Vad skönt med Grekland Ekoretös , fuskis. Var i Parga (norra Grekland) för ett par veckor sedan. Underbart att få lapa lite sol. Inget man direkt är bortskämd med att göra för tillfället... Suck.

Svar på tråden Vi i Göteborgstrakten som väntar barn i november 2007.