Inlägg från: Åsa |Visa alla inlägg
  • Åsa

Varför prutar en del på alla på Blocket?

Jag tänker iofs som TS att vad som står är vad som begärs och tror inte jag skulle försöka pruta själv. Men jag ser inget fel i att någon försöker göra det, men då får ju den personen ta ett "nej" också.
    TS: Ett fast och vänligt "nej", jag har satt vad jag är beredd att sälja för så jag går inte ner" tycker jag en spekulant bör kunna ta. Skulle de verkligen fortsätta försöka pruta får ju de ta om du avslutar. Ett "jag har lite att göra nu, du får gärna ringa igen om du skulle vilja köpa till priset i annonsen" är väl vänligt nog?

• Åsa

Om man vill slippa den personliga kontakten med sådana som inte vill ge vad man vill ha är kanske ett alternativ att lägga ut på Tradera i stället med inlagt lägstapris?
    Ingen aning om det är ett bra forum för just vagnar iofs, haft intrycket att dyrare prylar oftare ligger på Blocket och trodde i min enfald att det var just "take-it-or-leave-it" som gällde där.

• Åsa

Fragglerock: "Vilken gravid kvinna har INTE kolla på vagnar när det väl ska väljas liksom?!?!? Be en gravid rabbla hela Brios sortiment mitt i natte så lär de kunna göra det... sån var jag i alla fall! "

OT Absolut inte jag. Jag tyckte det var komiskt och patetiskt att det ens talades om årsmodeller av barnvagnar Fast jag hade ju inte gett mig på att rätta någon ang vad de beskrev sin vagn som heller.

Svar på tråden Varför prutar en del på alla på Blocket?