• Anonym (??????)

blod ur bröstet!!???

jag klämde just på mitt etta bröst, för att se om det skulle komma nå mer mjölk ur det, då kom det lite blod!! varför?

jag fick barn för knappt 7 mån sedan, men jag har inte ammat barnet på fyra månader. Före det delammade jag bara. har dock sipprat ut litelite mjölk alltsedan dess.

• Svar på tråden blod ur bröstet!!???
  • Anonym (??????)

finns de nån som vet vad det är? nåt allvarligt? eller nåt vanligt efter amning?

• Anonym

Varför inte ringa sjukdvårdsupplysningen istället?

• Anonym

Det ska ju inte komma blod ur bröstet nånsin vad jag har förstått. Vore jag du skulle jag kontakta hälsovården ögonblickligen imorgon.

• Anonym (??????)

ja tänkte bara om det är nåt som kan hända när t.ex. mjölken tar slut... man vill ju int verka dum å ringa å fråga om sånt i onödan.

• Anonym

Hellre fråga en gång för mycket än för lite tycker jag. Åt mig har läkare sagt att så fort det kommer blod ur bröstet eller om det ser annorlunda ut eller om bröstvårtan börjar vända sig innåt SKA man ta kontakt för att få det kollat. Gör det du också. Om inte annat så för din familjs skull. Det kan ju vara cancer....

• Anonym (??????)

men de kommer bara då ja trycker ordentligt på bröstet.

• Anonym (??????)

finns de nån mer som har hört om nåt liknande? ja e väldigt rädd!!

• Anonym (??????)

ingen???

• sheeba

Kommer det från självaste bröstvårtan?
    Tycker faktiskt du ska ringa så du får kolla upp det.

Det finns ingen bättre mamma än mig till mina barn, precis som du är till dina!
  • Anonym (??????)

det kommer därifrån mjölken kom förut..

Svar på tråden blod ur bröstet!!???