• Anonym (??????)

blod ur bröstet!!???

jag klämde just på mitt etta bröst, för att se om det skulle komma nå mer mjölk ur det, då kom det lite blod!! varför?

jag fick barn för knappt 7 mån sedan, men jag har inte ammat barnet på fyra månader. Före det delammade jag bara. har dock sipprat ut litelite mjölk alltsedan dess.

• Svar på tråden blod ur bröstet!!???
  • Gisma

Som sagt.. Ring sjukvårdsupplysningen.. De har öppet hela natten..

• Anonym (??????)

ska göra det nu. hör av mig när jag vet mer.

• sheeba

Hur har det gått TS? Fick du tag på dem eller du väntade tils idag?
    Hoppas du har pratat med dem så du slipper vara orolig.

Det finns ingen bättre mamma än mig till mina barn, precis som du är till dina!
  • Anonym (??????)

jag ringde nog akuten igår och fick prata med en läkare. men han lugnade nog ner mig och försökte få mig att förstå att det vore mycket osannolikt att jag skulle ha bröstcanser, eftersom jag är så pass ung som 23 år och dessutom inte har någon bröstcanser i min släkt. men för min egen skull tyckte han iaf att jag skall kolla upp det. så det ska jag göra idag. ska till en läkare ikväll. förhoppningsvis är det niget allvarligt, utan bara jag som klmt för hårt eller nåt liknande.

• sheeba

Vad skönt att höra och bra att du kollar upp det. Skönt att ha det gjort så du slipper oroa dig.
    Lycka till i kväll då

• Anonym (??????)

tack så mycket! känne nog mig faktiskt rätt så lugn för tillfället.

• Anonym (??????)

nu har jag varit till en läkare. hon hittade inga misstänksamma knölar, men för min egen skull så ska jag ändå fara på mammografi om nån veckor. men det är antagligen inget allvarligt.

• sheeba

Tänkte precis på dig nästan
    Vad skönt att hon inte hittade något och att de ändå tar allvarligt på det och skickar dig vidare för att vara på säkra sidan. Kunde ju lika väl sagt att allt är bra så det behövs inget mer.
    Nu måste det ju kännas mer lugnande också¨.

• Anonym (??????)

jå, känns no bra. men hon va no nära att säga att ja får se om de blöder nå mer nästa vecka, å bara om de gör de kolla upp de mera. men då sa ja stopp! int vill ja lämna de sådär bara när de ändå kan vara nå allvarligt. bättre att kolla en gång extra!

Svar på tråden blod ur bröstet!!???