Äntligen fick jag höra talas om att ngn annan haft det....=).....När jag var gravid(första grav)så i slutet när jag klämde så kom det lite blod ur brösten,,,tänkte inte mycket mer på det,trodde det kanske kunde vara så...??..Men sen när jag fått vår dotter o efter kompl så hamnade vi på avd 45 o jag ammade vår dotter o när de sedan upptäckte att hon hade blod i sitt maginnehåll o de blev förskräckta men då sa jag att det kommer nog från mig??,,,,,,jag berättade för dem om tidigare blödn. o de stod som frågetecken,,jag fick gå på utredningar o blödnings tester mm......Blev kvar längre på avd pga amning ......Blödningen avtog så småningom......Men kunde inte amma mer än typ 3 mån,hade inte tillräckligt till henne..Har även i efterhand varit på mammografi o kollat mig,,såg jättebra ut,,,De uteslöt cancer nästan på engång eftersom det kom ur båda brösten....Blöder du annars ganska lätt,typ i tänder ,,,rikliga menstrationer osv??.Det sista med mig blev nog att i läkarjournalen står det att det ev kan vara ngn väldigt lätt typ av blödarsjuka(för att förklara det bra),,inget att vara orolig för......Nu blev detta lite långt.........Hoppas det löser sig för dig och du behöver med all säkerhet inte vara orolig...Kram