• Rage

KatastrofKatt

Efter ett fatalt misstag och sinnesförvirring utlyses den nya staten som är uppkallad efter sin härskare.

KatastrofKatt !!!!!!!

Skaparen av denna tråd sitter för ögonblicket i stupstocken och tänker över sina synder.

Övriga är välkomna att joina den stora Katten i dess framfart

Målet är att skapa kaos och oreda och icke fria viljor

Ansökan sker lämpligast knäfallande till härskaren själv!

• Svar på tråden KatastrofKatt
  • Fröken Sophia

hehe..har faktiskt en rabarberpaj som står hemma i kylen och väntar på mig!!

Är i Jönköping idag (av alla ställen), men jag kände inte för att vara ensam hemma så jag följde med sambon på kundbesök och till kontoret här. Ganska skönt att vara sysselsatt...med er på FL alltså. Tro inte att jag jobbar inte...

• Dävvil

I småland minsann. Nä jobba e jobbigt. Det gör jag, mellan varven härinne. Jäklars varmt här, kommer smälta bort. Dålig luft. *hyperventilerar i en pärm med röd baksida*

• KatastrofKatt
    Sofia7912 skrev 2007-05-25 13:28:37 följande:
    *kastar en raberberpaj på katten*Våga inte prata bebis med mig...
    *glufsar i mig*

nu har jag äntligen fått min efterlängtade laptop, så nu kan jag sitta i soffan och umgås med son och er.. samtidigt. *skitsmart*
    stryk mig medhårs
  • Fröken Sophia

Gu' så smart!!

Vad tycker sonen om det?! Eller har han också en laptop så att ni kan maila till varandra??

KatastrofKatt skrev 2007-05-25 13:49:55 följande:
    *glufsar i mig*nu har jag äntligen fått min efterlängtade laptop, så nu kan jag sitta i soffan och umgås med son och er.. samtidigt. *skitsmart*
  • Dävvil

Najjs!
    Jag å min sambo satt å löjlade oss med varsin å skrev på msn till varandra, bägge i soffan. Tröttnade iofs rätt fort. Men laptop e bra, då kan man effella lite överallt.

KatastrofKatt skrev 2007-05-25 13:49:55 följande:
    *glufsar i mig*nu har jag äntligen fått min efterlängtade laptop, så nu kan jag sitta i soffan och umgås med son och er.. samtidigt. *skitsmart*
  • Fröken Sophia

*klappar kärleksfullt på min laptop*

Fast min sambo tycker att det är overkill när jag vill ta med datorn i sängen...vad ska jag göra???

• KatastrofKatt

jag ska ta med laptopen i sängen.. för värme

sonen får använda den stationära.. vaffan.. då umgås vi ju affall inte. snablar.

stryk mig medhårs
  • Dävvil

eller hur???

KatastrofKatt skrev 2007-05-25 14:20:49 följande:
    jag ska ta med laptopen i sängen.. för värme sonen får använda den stationära.. vaffan.. då umgås vi ju affall inte. snablar.
  • KatastrofKatt

vaffan ska jag då göra? *vankar av och an*

stryk mig medhårs
  • Dävvil

Ni får skicka mess via msn till varandra, det är väl att umgås?

KatastrofKatt skrev 2007-05-25 14:44:57 följande:
    vaffan ska jag då göra? *vankar av och an*
Svar på tråden KatastrofKatt