• Rage

KatastrofKatt

Efter ett fatalt misstag och sinnesförvirring utlyses den nya staten som är uppkallad efter sin härskare.

KatastrofKatt !!!!!!!

Skaparen av denna tråd sitter för ögonblicket i stupstocken och tänker över sina synder.

Övriga är välkomna att joina den stora Katten i dess framfart

Målet är att skapa kaos och oreda och icke fria viljor

Ansökan sker lämpligast knäfallande till härskaren själv!

• Svar på tråden KatastrofKatt
  • KatastrofKatt
    Devlin skrev 2007-05-20 21:36:10 följande:
    Befinner mig numera rakt upp jävla norrut men hörde ryktesvägen från hemmaplan om ett styck brännvätskepackad kisse som fick gratis husrum inne på skånegatan,kan det ha varit du månntro? *skickar över en pava wc-anka*
    jag minns inte särskilt mycket, men brännvätska smakade det i munnen dagen efter iaf.. måste varit jag.
    *skålar och kvackar*
    stryk mig medhårs
  • Rage
    KatastrofKatt skrev 2007-05-20 20:59:55 följande:
    såå.. nu har jag gjort oförglömliga avtryck i staden. såg ni mig?

*tittar vilt omkring*

• Häxan Jia
    Rage skrev 2007-05-20 23:05:13 följande:
    *tittar vilt omkring*
    Hittar du något???
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Fröken Sophia

Nja *försöker vara finkänslig* jag har hört vissa rykten om katten...men mer vill jag inte säga.

Nähädå, till Linköping kommer inte sånt skvaller. Haru haft det bra KatKatt?

• Dävvil

Jag såg inte röken av KatKat, men om du satt på hotell Skåne så förstår jag det. De är rätt restriktiva med den här regeln om att ta upp folk på rummet.

• Rage
    Sofia7912 skrev 2007-05-21 10:01:29 följande:
    Nja *försöker vara finkänslig* jag har hört vissa rykten om katten...men mer vill jag inte säga.Nähädå, till Linköping kommer inte sånt skvaller. Haru haft det bra KatKatt?
    *spärrar upp öronen, läs parabol*
  • KatastrofKatt

vad är knas? jag ser halva sidor. skrämmande som fan. 
    kan inte läsa inläggen ens. vem har tagit sönder FL?                           

stryk mig medhårs
  • Dävvil
    KatastrofKatt skrev 2007-05-22 08:01:03 följande:
    vad är knas? jag ser halva sidor. skrämmande som fan. kan inte läsa inläggen ens. vem har tagit sönder FL?                           
    Inte jag, hinner knappt vara här.
  • Fröken Sophia

*förskräckt*

måste du jobba dävvil??

Dävvil skrev 2007-05-22 10:52:33 följande:
    Inte jag, hinner knappt vara här.
  • Dävvil
    Sofia7912 skrev 2007-05-22 11:29:12 följande:
    *förskräckt*måste du jobba dävvil??
    Ja, det är helt psykosartat!! Hur ska jag hinna vara en god effellare och jobba?
Svar på tråden KatastrofKatt