• Rage

KatastrofKatt

Efter ett fatalt misstag och sinnesförvirring utlyses den nya staten som är uppkallad efter sin härskare.

KatastrofKatt !!!!!!!

Skaparen av denna tråd sitter för ögonblicket i stupstocken och tänker över sina synder.

Övriga är välkomna att joina den stora Katten i dess framfart

Målet är att skapa kaos och oreda och icke fria viljor

Ansökan sker lämpligast knäfallande till härskaren själv!

• Svar på tråden KatastrofKatt
  • KatastrofKatt

slåss ni? *snor sofias kakor*

stryk mig medhårs
  • Dävvil
    Sofia7912 skrev 2007-05-24 11:18:23 följande:
    *tuggar försiktigt**knackar på Dävvils mage* Hörru behöver väl inte kicka mig så hårt???
    Ja du känner va, men nu fick den pannkakor mä grädde å sylt till lunch-efterrätt å sover nog nöjt.
    (går omkring med en söl- å bökmage. Den tar i på ställen jag inte vant mig vid å så spiller jag på den hela tiden.)
  • Fröken Sophia

nä Dävvils bebis slåss...kickar karatesparkar för fullt...

*snor tillbaka kakorna*

KatastrofKatt skrev 2007-05-24 11:52:06 följande:
    slåss ni? *snor sofias kakor*
  • Fröken Sophia

*skrattar högt*

det låter ganska härligt faktiskt!

Dävvil skrev 2007-05-24 12:18:31 följande:
    Ja du känner va, men nu fick den pannkakor mä grädde å sylt till lunch-efterrätt å sover nog nöjt. (går omkring med en söl- å bökmage. Den tar i på ställen jag inte vant mig vid å så spiller jag på den hela tiden.)
  • Dävvil
    Sofia7912 skrev 2007-05-24 12:36:50 följande:
    *skrattar högt*det låter ganska härligt faktiskt!
    Den har börjat med nya trix nu med. Magen buktar ut på bägge sidor å det spänner som fan, det e nog trångt på gympapassen därinne. Det ser kul ut på utsidan när det buktar sådär.

Ja det är väl den bättre biten. (Den sämre är foglossningen som tyvärr blivit såpass illa att jag går å är nedstämd, irriterad och trött pga konstant känsla av att ha blivit hästkickad mellan bena, både fram å bak.) Kanske får gå ner i arbetstid å ligga hemma på sidan å uggla.
    Ser framemot att förmodligen tycka det var värt det sen.
  • Fröken Sophia

Usch jag...foglossning verkar inte vara nån höjdare, jag hann inte känna av något sådant, men det kanske kommer nästa gång!!

*håller upp dävvils humör*

Kan tänka mig att den börjar få det lite trångt...och värre blir det!!

• Dävvil
    Sofia7912 skrev 2007-05-24 12:55:19 följande:
    Usch jag...foglossning verkar inte vara nån höjdare, jag hann inte känna av något sådant, men det kanske kommer nästa gång!!*håller upp dävvils humör*Kan tänka mig att den börjar få det lite trångt...och värre blir det!!
    Nä du slipper säkert ha ont av foglossning, din nästa graviditet kommer bli helt underbar tror jag

Jupp, men nu är det 7 veckor kvar. (plus minus två kanske)
  • Fröken Sophia

Jo man kan ju alltid hoppas!!!

Uhhh...mindre än två månader kvar!!!! Vagnen är den på plats?

• Dävvil
    Sofia7912 skrev 2007-05-24 13:16:58 följande:
    Jo man kan ju alltid hoppas!!!Uhhh...mindre än två månader kvar!!!! Vagnen är den på plats?
    Aaaah nej den har inte kommit än. Äsch, jag får väl ta hem ungen i ett lakan svept om mig från förlossningen.
  • Fröken Sophia

det är väl SJÄLVKLART att du ska göra det?? bebisen måste vara när dig, helst hud mot hud hela det första året, annars kommer det att gå åt skogen...

Dävvil skrev 2007-05-24 13:42:30 följande:
    Aaaah nej den har inte kommit än. Äsch, jag får väl ta hem ungen i ett lakan svept om mig från förlossningen.
Svar på tråden KatastrofKatt