• Rage

KatastrofKatt

Efter ett fatalt misstag och sinnesförvirring utlyses den nya staten som är uppkallad efter sin härskare.

KatastrofKatt !!!!!!!

Skaparen av denna tråd sitter för ögonblicket i stupstocken och tänker över sina synder.

Övriga är välkomna att joina den stora Katten i dess framfart

Målet är att skapa kaos och oreda och icke fria viljor

Ansökan sker lämpligast knäfallande till härskaren själv!

• Svar på tråden KatastrofKatt
  • KatastrofKatt
    Centurion skrev 2007-06-25 11:40:21 följande:
    Vinkevink katten!
    HEJJE centan!!!!!
    hur mååår du? lång tajm nå hångel!
    stryk mig medhårs
  • Centurion
    KatastrofKatt skrev 2007-06-25 11:41:42 följande:
    HEJJE centan!!!!!hur mååår du? lång tajm nå hångel!
    Jäääääs! Aj såw jo hire.. Its najs to se jo ketten..

Jora det knallar på här, själv då?
  • KatastrofKatt
    Centurion skrev 2007-06-25 11:46:11 följande:
    Jäääääs! Aj såw jo hire.. Its najs to se jo ketten..Jora det knallar på här, själv då?
    det är väl synd att klaga, men det gör jag så gärna ändå..
    ska jobba snart.. NATT.. *sura* och har tre jävla veckor kvar till semestern..
    förbannelse.
    men annars så.. joorå, det hasar fram.

har du varit frånvarande, eller liksom bara.. frånvarande? eller liksom.. har du varit borta från fl.. eller var det bara jag? ähh.. du vet!
    stryk mig medhårs
  • Centurion

Vilket bajs! Jag har inte sem förräns i aug *buhu*

Nejnej still going strong Har väl hängt i "fel" trådar Är du inget i de förtappade?

• Dävvil
    HellviHumle skrev 2007-06-25 11:26:19 följande:
    Precis! På midsommarafton. Helt oberäknat, eller vi visste men det blev några veckor för tidigt.
    Grattis, vad kul!
  • KatastrofKatt
    Centurion skrev 2007-06-25 11:50:52 följande:
    Vilket bajs! Jag har inte sem förräns i aug *buhu*Nejnej still going strong Har väl hängt i "fel" trådar Är du inget i de förtappade?
    njaa.. tog en välbehövlig paus från hela fl-eländet.. och sen blidde det svårt att hänga med i några trådar alls. kikade in där för nån dag sen, men annars har jag hållt mig på mattan.

har det hänt nå kul i nån tråd som man borde ha hängt med i?
    stryk mig medhårs
  • Dävvil
    KatastrofKatt skrev 2007-06-25 12:25:37 följande:
    njaa.. tog en välbehövlig paus från hela fl-eländet.. och sen blidde det svårt att hänga med i några trådar alls. kikade in där för nån dag sen, men annars har jag hållt mig på mattan. har det hänt nå kul i nån tråd som man borde ha hängt med i?
    Ja känns som jag med behöver en up-to-date-quickie-re-run. Hänger inte med alls, varken här eller där. *förvirrad*
  • Centurion
    KatastrofKatt skrev 2007-06-25 12:25:37 följande:
    njaa.. tog en välbehövlig paus från hela fl-eländet.. och sen blidde det svårt att hänga med i några trådar alls. kikade in där för nån dag sen, men annars har jag hållt mig på mattan. har det hänt nå kul i nån tråd som man borde ha hängt med i?
    Höhö men varför behövde du paus? Varit på avvänjningsklinik?
  • Dävvil

FL-avvänjningsklinik kanske? Där får man sitta i en ring å hajjfajjva varandra öga mot öga, lääääääskigt.

• KatastrofKatt
    Centurion skrev 2007-06-25 13:31:29 följande:
    Höhö men varför behövde du paus? Varit på avvänjningsklinik?
    dävvil säger det bäst.. fl är beroendeframkallande och jag vill vara allergisk
    stryk mig medhårs
Svar på tråden KatastrofKatt