• Rage

KatastrofKatt

Efter ett fatalt misstag och sinnesförvirring utlyses den nya staten som är uppkallad efter sin härskare.

KatastrofKatt !!!!!!!

Skaparen av denna tråd sitter för ögonblicket i stupstocken och tänker över sina synder.

Övriga är välkomna att joina den stora Katten i dess framfart

Målet är att skapa kaos och oreda och icke fria viljor

Ansökan sker lämpligast knäfallande till härskaren själv!

• Svar på tråden KatastrofKatt
  • Eklunf

Har haft en lååååååååååååååååång allergiattac!!!
    *hostar hysteriskt*

• Rage

Riktigt lång då eller??? *Motar ut den hostande inkräktarer o sätter dubbelt hänglås på kattens kungadöme!!!*

Eklunf skrev 2007-06-26 20:51:57 följande:
    Har haft en lååååååååååååååååång allergiattac!!!*hostar hysteriskt*
  • Rage

COME ON!!!!
    Nån mer som vill testa lyckan??
    *intar lätt kampsportsställning* *knyter nävarna o ser mig ogillande omkring*

• HellviHumle

Såå, Rage har lämnat stupstocken.

• Dävvil

Någon meter från mig sitter en tant å hostar nästan konstant, henne får du gärna mota bort, det e fan så störigt. Svårt att koncentrera mig på att se ut som jag jobbar.

• Fröken Sophia

Kan du inte diskret ge henne en hals/hosttablett dådå?

• Rage

Intar stridsställning.......gör en roundkick i huvet på kärringa *she´s down*
    Nu så Dävvil, jobba på!

Dävvil skrev 2007-06-27 14:09:07 följande:
    Någon meter från mig sitter en tant å hostar nästan konstant, henne får du gärna mota bort, det e fan så störigt. Svårt att koncentrera mig på att se ut som jag jobbar.
  • KatastrofKatt

sluta bajsa i tråden..

stryk mig medhårs
  • Dävvil

Yeeeey! Hon gick på semester igår, så hon e inte här idag! Tackar för roundkicken, den fick henne nog att fatta, eller möjligen att glömma att hon skulle jobba. Näst sista dagen för mig idag. Jippi!

• Fröken Sophia

Gu'så skönt Dävvil!!

Nästa vecka ska jag ha semester!!! Wånderful!

Vi ska åka på Liseberg och till Skagen (håll tummarna för fint väder)!!!

Dävvil skrev 2007-06-28 11:22:14 följande:
    Yeeeey! Hon gick på semester igår, så hon e inte här idag! Tackar för roundkicken, den fick henne nog att fatta, eller möjligen att glömma att hon skulle jobba. Näst sista dagen för mig idag. Jippi!
Svar på tråden KatastrofKatt