• ZandraDee

ekmöbler i vitt sovrum

• Svar på tråden ekmöbler i vitt sovrum
  • Pojkmamma

Jag tror det blir jättefint. Du får nog be att få ett lite mer uttömande svar av designingenjören.

• principisessan
    Thursday skrev 2007-04-20 13:08:52 följande:
    Alla har ju precis allting i ek och vitt nuförtiden. Själv tycker jag att det är det mest tråkiga inredningsmode någonsin och spyr på alla sådana hem, men med tanke på populariteten så är det snarare jag och din kompis som går mot strömmen Kör på det om du gillar det!
    nja, det är inte så modernt nu längre.. så att gå mot strömmen skulle jag väl inte kalla det. däremot så är det ett enkelt färdigt koncept för att få ett fint hem..ska man vara mer modemässig så ska man ha stormönstrade tapeter, gärna grafiska mönster eller stora blommor på, medaljonger, men den trenden börjar nog försvinna nu skulle jag tro.
    O så möbler i mörkare träslag,
  • Linblom

Idispidis: Klart det går trender i allt och man kan ju inte tycka om allt! Kunde inte låta bli att se att du hade en rund, kompakt brudbukett med rosor i ditt galleri...jag som jobbar med att göra bröllopsblommor spyr snart på alla runda rosbuketter som alla ska ha. Fint, men fantasilöst enligt mig...

• Thursday

Nähä? Är mönstrat och mörkt trä inne? Fantastiskt, jag måste vara oerhört trendkänslig

• ZandraDee

Tack för alla svar! Känns som jag får behålla sängramen! Blir mest ekonomiska passande lösningen med tanke på att sängen är ganska så ny!

• Thursday

Oh, ber så mycket om ursäkt, var inte meningen att fånågon stackars florist att kräkas Lovar att aldrig göra om det!

• Linblom

Idspidis: Jag menade alltså inget dumt med mitt inlägg, utan ville mest svara på samma sätt som du gjorde. Jag tyckte det var lite roligt att vårt hem kunde få dig att spy så jag ville mest förklara att alla har olika syn på trender och smak inom olika områden. Ha en bra dag!

• Thursday

Självklart har vi det! Och jag sa väl inte att jag ogillar alla trender för att jag ogillar en? För övrigt lär du knappast veta *när* jag gifte mig, jag kanske var först?

• principisessan
    Linblom skrev 2007-04-20 13:18:00 följande:
    Idispidis: Klart det går trender i allt och man kan ju inte tycka om allt! Kunde inte låta bli att se att du hade en rund, kompakt brudbukett med rosor i ditt galleri...jag som jobbar med att göra bröllopsblommor spyr snart på alla runda rosbuketter som alla ska ha. Fint, men fantasilöst enligt mig...
    jobbar inte som florist idag men har utbildningen och gör brudbuketter till folk jag känner när de ska gifta sig.. och håller med, de täta tråkiga runda små brudbuketterna är skittråkiga.. men det kan man ju inte gärna säga till den som vill ha en sån.. även fast man kan föröska att inspirera med andra saker också
  • Linblom

m u m i n: Kul att jag inte är ensam florist som känner så! Och nej, man skulle inte drömma om att säga det till kunden även om man försöker smyga in lite andra förslag. På min sida har jag typ 90% såna buketter eftersom det bara är det som brudar verkar vilja ha...!

• Thursday

Kan bara tillägga att jag inte tog illa upp, och att jag inte menade att vara otrevlig mot någon om det nu uppfattades så

Ville mest ge uttryck för att jag tycker att man ska välja det man själv vill ha, oavsett vad andra tycker! Sen har jag en tendens att utrrycka mnig drastiskt, för livet blir mycket roligare med extremer och inte en massa lagom ljummet mellanmjölksjoller

• Smajla
    ZandraDee skrev 2007-04-20 13:02:57 följande:
    Har en kompis som är designingenjör o hon tyckte de skulle se dumt ut?? Blir så osäker??
    Dumt, vad är det för dumt med ek i ett vitt rum? Gillar ek själv så jag tycker det låter jättebra!
    //Nyinflyttad!!!
  • principisessan
    Linblom skrev 2007-04-20 13:27:53 följande:
    m u m i n: Kul att jag inte är ensam florist som känner så! Och nej, man skulle inte drömma om att säga det till kunden även om man försöker smyga in lite andra förslag. På min sida har jag typ 90% såna buketter eftersom det bara är det som brudar verkar vilja ha...!
    mm.. vad trist det blir då.. å andra sidan så har ju amelia brud o bröllop haft just såna buketter säkert de senaste 3 åren.. så det är ju inte så konstigt att alal vill ha såna när de inte får så många andra alternativ i bröllopsmagasinen.
Svar på tråden ekmöbler i vitt sovrum