Inlägg från: babyboom nr1 |Visa alla inlägg
  • babyboom nr1

***Kalmar-Tråden***

Annikandy: Grattis till er lilla kille! Vad söt han var...(kikade nyss på bilderna). Härligt att du är så pigg redan.

• babyboom nr1

Tanten kom på besök på BIM-dagen. Är redan borta igen. Har ÄL på nationaldagen...(bra med ledigt:)

Bara att ta nya tag! BIM blir typ på midsommarafton...

• babyboom nr1

jag har precis haft ÄL och väntar nu på BIM. Denna lååååånga väntan. Men hoppas att det kommer ett + på midsommarafton. Men vad folk ska undra när man inte dricker något...

Hur går det för er?

• babyboom nr1

Lilla Ia: Å jag känner för första gången inget alls. Konstigt. Jag brukar ju alltid kunna hitta en massa symptom. Känner mig helt på topp, inga känningar någonstans.

Hoppas att det tar sig för oss båda :)

Miasunset: Härligt att du oxå ska få starta bebisverkstad. Ser precis som dig en massa magar och bebisar överallt. Vill ha en jag oxå ;)

• babyboom nr1

Jag har oxå läst det, men man vågar ju inte hoppas på något. Tar en dag i taget. Är ju inte förens på midsommarafton jag har BIM så jag ska nog kunna hitta lite symptom innan dess, bara jag känner efter riktigt ordentligt ;)

Här ligt Lilla Ia att du flyttar ner till oss...

Miasunshine: Då får bearbeta din sambo ordentligt. Jag lyckades få med min på noterna. (efter att flera i vår omgivningen fått barn/berättat att de väntar barn). Jag tror han var rädd för att vara först.

• babyboom nr1

Nu har mina symptom börjat komma smygande...

Hugger/sticker till i nedre magen ibland, får springa och kissa ofta, samt ömma bröst. Kanske bara är skenis...;)

Men mindre än en vecka till BIM, så hoppas kan man ju...

Lilla Ia: Hur känner du dig?

• babyboom nr1

Malla W: Det låter ju lovande. Men man vågar ju inte hoppas på något, för då blir man besviken om det inte tagit sig. Kunde inte somna igår för jag mådde så illa, känner att det börjar komma smygande nu igen.

Lilla Ia: Vad skönt för dig att du har mycket att göra så du inte hinner känna efter. Det enda jag gör...Hmm...
    Då går flytten snart....

• babyboom nr1

Åh vad segt att vänta på BIM. Jag vill så gärna ha ett plus. Fattar inte att folk orkar vänta år, innan de blir gravida. Om det händer mig kommer jag bryta ihop...

• babyboom nr1

För mig gick det inget bra...igår, en dag innan BIM kom den dumma tanten på besök! Bara att ta nya tag...

Skönt att kunna dricka lite på midsommar, hade varit svårt att säga nej utan att avslöja sig!

Hur har det gått för er andra?

Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***