Inlägg från: babyboom nr1 |Visa alla inlägg
  • babyboom nr1

***Kalmar-Tråden***

Jag ändrar lite...Nästa BIM blir 18/7. Hoppas det blir ett plus då!

NEDRÄKNING TILL START:

------------------------
    Miasunset börjar ev. hösten -07

HAR BÖRJAT:
    ------------------------
    sweetyz börjar i maj-07
    Lilla Ia försök 3 BIM 20/6.
    babyboom nr 1 BIM 18/7
    lilla gumman 85 BIM ???

GRAVIDA:
    ------------------------
    Lizard 19 BF 2/1 08 (?)

FÅTT BARN:
    ------------------------
    annikandy 11/5-07 Pontus (andra barnet)

• babyboom nr1

Lilla Ia: Japp, nästa gång är det verkligen vår tur. Åh, man tror ju det ska vara så lätt. Men icke...

Midsommar var bra! Var på norra öland. Härligt, även om det kom lite regn! Hur var din?

• babyboom nr1

idag fick jag hem nya ÄL-tester. Får nog börja testa i början på nästa vecka. Hoppas de kan hjälpa till lite...

• babyboom nr1

Lilla Ia: Tror din metod är bra! Jag har dock lite svårt att släppa tanken. Men tror att våra lediga veckor i sommar kommer göra susen (hoppas iaf)!

Har läst er diskussion, intressant! Jag tycker Nybro är billigt och bra. Och närheten till det mesta.

• babyboom nr1

Jag jobbar oxå fortfarande. Tycker synd om alla som har semester. Min börjar v. 29. Lääängtar!
    Nu går jag och väntar på ÄL. Hoppas det tar sig denna gång...

• babyboom nr1

Nu har ÄL varit och vi myst på...;)
    Bara att hoppas att det kommer ta sig. Nu kommer den LÅÅÅÅNGA väntan innan BIM.
    Lilla Ia: Hoppas det tar sig för oss båda denna månad!

• babyboom nr1

här händer inte mycket. Lite hugg i magen ibland, men inget annat. BARA 2 dagar till semester...

• babyboom nr1

Jag vill vara lite anonym än så länge! Tycker det är jobbigt om många vet att man försöker.

Nu är det bara en dag till semester...jippi...

Lilla Ia: Inga symptom än?

• babyboom nr1

Jag känner inte heller några direkta symtom. Kanske lite tröttare än vanligt, samt att det hugger lite nere i magen, samt lite stickningar i brösten. Men detta kanske neror på något annat.

Nu har jag semester i tre veckor...härligt! Å jag har beställt fint väder!!!

• babyboom nr1

Hur har det gått för dig Lilla Ia? Du har väl BIM idag...Någon mens i sikte? Inget test?

Jag har BIM imorgon. ska nog testa, för vi ska iväg på lite semester...vill ju veta...

• babyboom nr1

Vi ska iväg till Skåne, till lite släktingar!

Men många som inte har symptom pluss ju ändå...hoppas det är så i ditt fall.
    Jag har fått massa med tydliga blodådror på brösten. Aldrig haft det förut. Hoppas det är ett tecken...

• babyboom nr1

Det blev minus idag. Tråkigt...men så länge tant röd inte kommit på besök finns ju hoppet kvar!

• babyboom nr1

För mig gick det sämre. Igår kom den dumma tanten på besök.
    Nya tag nästa månad...

Får säga grattis igen till dig lilla ia!

Miasunshine: Härligt att du också ska få börja verkstaden!

Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***