• Eleora

***Kalmar-Tråden***

Miasunset: jäpp....överfall imorgon kväll när han kommer innanför dörren, typ!!! *hehe*

• Eleora

Hej allihopa! Har jobbat som en liten gnu.....

Miasunset: Japp, överfall blev det... han ville inte fly, men han sa efteråt: "Har du ägglossning, eller?"

Hmmm...vad kan ha fått honom att tro det?

Nu är det 5 dagar efter ÄL, och idag började det ömma rejält i brösten. Skumt, har aldrig varit med om det innan...jaja, ny väntan, nya symptom att noja över...

• Eleora

Miasunset: Tack! Hoppas det går snabbt för er nu när ni kör...
    babyboom nr 1: har läst i en massa trådar här att den gångnen de inte hade symptom, det var då de plussade! *håller tummarna*

Nu kommer jag snart ner till regionen med, tjejer!
    har fixat boende i Nybro och jobb i Kalmar, så 1/7 kommer jag!

• Eleora

En skola i centrala Kalmar. Vill inte säga exakt vilken, lite känsligt att vara nyanställd och försöka......

• Eleora

mallaW: Det är lite blandat! En del börjar snart försöka, en del jobbar på, en del är på jäsning. Av de som jobbar på det eller har på jäsning är det första fr en del och syskan för en del andra. Välkommen in i mixen

Var flyttar du ifrån? Var ska ni bo? (Du behöver inte svara, är bara nyfis för jag flyttar också ner om tre veckor, men till Nybro.)

• Eleora

Såg att mitt BIM inte var ändrat på listan, så jag fixade lite...

Jo.....känner inga symptom alls. Inte ett enda...Men samtidigt har jag haft så fullt upp med skolavslutning och göra klart på jobbet, jobbar bara tre dagar till nu. Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på det, har känt mig rätt avslappnad...fixat mest med packande och så...det tar bort nojan lite....men nu i veckan kommer det nog. Ni andra, hur är läget?

NEDRÄKNING TILL START:

------------------------
    Miasunset börjar ev. hösten -07

HAR BÖRJAT:
    ------------------------
    sweetyz börjar i maj-07
    Lilla Ia försök 3 BIM 20/6.
    babyboom nr 1 BIM 22/5
    lilla gumman 85 BIM ???

GRAVIDA:
    ------------------------
    Lizard 19 BF 2/1 08 (?)

FÅTT BARN:
    ------------------------
    annikandy 11/5-07 Pontus (andra barnet)

• Eleora

babyboom nr1: Förstår precis vad du menar. Börjar förbereda mig på en cykel till, har börjat få sån hemsk mensvärk...Har inte kommit nåt än, men det känns som om det ska komma när som helst, och BIM är imorgon så...Hoppas det går bättre för dig...

• Eleora

Näpp...inget här heller, tanten kom på midsommarafton, BIM +2...skit också...jaja...försök 4 nu...

• Eleora

Ändrar lite jag med. Babyboom, nästa gång är det dags för oss!!

NEDRÄKNING TILL START:
    ------------------------
    Miasunset börjar ev. hösten -07

HAR BÖRJAT:
    ------------------------
    sweetyz börjar i maj-07
    Lilla Ia försök 4 BIM 19/7
    babyboom nr 1 BIM 18/7
    lilla gumman 85 BIM ???

GRAVIDA:
    ------------------------
    Lizard 19 BF 2/1 08 (?)

FÅTT BARN:
    ------------------------
    annikandy 11/5-07 Pontus (andra barnet)

• Eleora

The Luckiest: Kul att ha dig tillbaka! Hur mår du nu?

Babyboom nr1: Var hos mams i Borgholm, firade med familjen. Trevligt, men som sagt: trist med regnet.

Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***