SYLTFISK
Hej! Åh, min dator har varit psycho i flera veckor!!! Nu är den lagad och jag har hittat vår nya tråd. Har haft bebisprat-abstinens! Är det bra med alla`???
kram /Susanna
Hej! Åh, min dator har varit psycho i flera veckor!!! Nu är den lagad och jag har hittat vår nya tråd. Har haft bebisprat-abstinens! Är det bra med alla`???
kram /Susanna
Jodå, med mig är det bara bra och bebislängtan är större än någonsin! Jag har tre veckor kvar till terminsslut och det känns skönt. Sommarjobb har jag inget, men jag har en praktik i en forskargrupp på G så jag hoppas på det. Igår hade vi arbetsmarknadsdag för vårt universitetsprogram... jättespännande att höra om vad man faktiskt kan bli efter examen (om 1 år). Åh! Jag vill ut och jobba och tjäna pengar NU så man kan starta upp sitt liv med ordentlig bostad och bebbar!
kram
Jadu...lön skulle sitta fint
Har du börjat återbetala CSN än?
Usch vad jobbigt. Undra hur lång tid det tar... forever kan det kännas som.
Fi: vad är en controller? Kram
Verkar spännande. Är du då civilekonom i grunden?
Vad är det bästa/sämsta med Frankfurt?
Hej tjejer!
Idag väntar plugg (blä) och strykning (ännu mer blä). Kanske tar mig iväg och tränar en stund om jag orkar. Söndagar brukar vara softar-dag här hemma. Ska snart slänga in en köttfärslimpa i ugnen.
Goddagens girls! Idag har jag dåligt samvete för att jag inte pluggar, tränar eller gör nåt annat vettigt!
Men annars är det bra. Hur mår ni idag? Gott samvete, hihi? kram
Åh, bröllop verkar kul! Hoppas mitt eget blir av i slutet på nästa år eller året efter.
Åh, jag har ingen plugg-motivation! Så nu sitter jag bara och surar. Tur att man blir på bättre humör så fort man kikar in här
Åh, jag har hittat en jättegullig "tummen"-docka på stan. Är det nån mer än jag som kommer ihåg det brillianta barnprogrammet där de gjorde tumavtryck och sedan gjorde en berättelse kring dem?? Tummens mamma slutar röka, hette det bästa avsnittet, haha. Mina barn måste få se på tummen!
Haha.. upptäckte att alla stycken började med "åh".... HAHA!