Inlägg från: susannapanna |Visa alla inlägg
  • susannapanna

SYLTFISK

Det var inte vattkoppor, utan nån konstig bakterieinfektion! Har fått penicillin nu. Jaha...vi vet ju alla vad penicillin har för effekt på p-piller, haha

• susannapanna

Kelso: nej, de tog ingen odling. Men det såg tydligen inte ut som ngt atopiskt. Jag var själv lite nyfiken egentligen, eftersom jag läst biomedicin i tre år nu.

• susannapanna

Hej. Jag ska fortsätta må illa och springa till badrummet! Har blivit väldigt dålig av penicillinet. Blä.

När jag känner mig bättre ska jag nog läsa en vanlig bok, nåt som man saknat under terminens eviga kurslitteraturplöjande...

Fröken85: berätta om mini-renoveringen!

• susannapanna

Hej hopp! Vad händer idag? Jag ska bara vara hemma och uggla... nåt tips på vad jagkan hitta på? kramelikram

• susannapanna

Åh... jag skulle vilja göra nåt så att min sambo blev glad! Men baka känns knas då jag själv försöker dra ned på socker
    Några tips?

• susannapanna

Jag har precis bakat en kladdkaka så Daniel (sambon) blir glad när han kommer hem från KTH!

Jag har glömt hur man tar det lungt på en fredagskväll efter en stressig termin!

• susannapanna

Jag har oxå "sommarlov som 23-åring"! Känns helknäppt. Jag vet inte hur många gånger jag traskat ut till köket och torkat av diskbänken bara för att. Och kollat mailen. Och plockat några torkade blomblad från krukväxterna...

Haha, vilken knasboll man känner sig som!

Tänk sen, när man får vara hemma och lära känna ett litet hallonskrutt... myyyyysigt.

Svar på tråden SYLTFISK