SYLTFISK
Tack! Det ska jag försöka med
Tack! Det ska jag försöka med
Nu har jag sovit. Vaknade några gånger men jag tror jag har fått den sömn som jag behöver.
Har inte varit lika mycket aktivitet idag som det brukar. Trodde jag skulle få läsa ikapp flera sidor
Skrutt,
Jodå, jag vaknade några gånger men jag tror nog att jag kommer lyckas vara vaken hela natten.
Skrutt,
Japp.
På nåt konstigt sätt känns det lite spännande att gå till jobbet. Var ju ett tag sen jag jobbade natt.
Är det någon som kommer vara vaken imorgon runt 7.30?
Frila,
Nä, vi får inte surfa under arbetstid.
Men äntligen har vi fått en DVD till personalrummet så förhoppningsvis blir det någon film i natt.
Dags för jobb!
Vi hörs kanske imorgon.
Ta hand om er!
God morgon tjejer!
Äntligen hemma från jobbet.
Har varit en riktigt bra natt faktiskt. Kanske lite väl mycket att göra stundtals, men det har funkat. Tiden gick fort ialla fall.
Nu är det dags att krypa ner och sova, så jag orkar gå på golflektionen sen ikväll.
Kram.
Hej tjejer!
Förbenade hantverkare som håller på att renovera lgh ovanför oss! Finns ju inte en chans att sova när de sätter igång. Fast jag fick sova till 14.30 ialla fall.
Nu börjar jag nästan bli nervös inför golfskolan
Grattis till jobbet lusse!!
Hoppas att ni har det bra tjejer.
Här är det bara bra. Ska snart traska iväg till banken och prata pension. Undrar om det ger vuxenpoäng
Golflektionen igår var helt ok. Vi fick börja med grunderna i puttning. Kan nog bli riktigt kul det här
Hoppas vi hörs senare.
lusse,
Ja, det kan nog bli riktigt skoj.
Det är lite trixigt innan man får in tekniken. Men det kommer nog. Har ju bara haft en lektion än så länge, nästa är på fredag