• Cia80

SYLTFISK

Ahhh...snälla ta mig härifrån!
    De håller på att borra så jag inte ens hör vad jag själv tänker.
    Orkar inte gå runt på stan och vandra hela tiden heller. Men sen ikväll ska jag träffa en kompis och äta på uteservering och bara ha det skönt.

Fick idag veta att sambon ska åka till Paris med jobbet. Får aldrig ha honom hemma. Dessutom har jag pratat om att jag vill åka till Paris, så nu är jag inte ett dugg avis. *Ironi*

• Cia80

lusse,
    Ja, det är riktigt jobbigt. Men jag hoppas att de slutar snart.

Tror inte det är så populärt och har vi kvar samma schema som nu så jobbar jag alla dagar som han är borta.
    Jaja, det går säkert över nån gång.

Just det, jag har klippt mig idag. Blev helnöjd!

• Cia80

lusse,
    Ja, nån weekend vill jag åka på. Men kanske inte Paris då eftersom han varit där.
    Men Rom kanske...

Vad de hittar på saker och ting.

• Cia80

lusse,
    Jag vet inte vad det är de ska göra. Är väl kanske lite föreläsningar och sånt, men jag tror de kommer ha mycket fritid också.

Smart att spara pengar till bebis. Vi har ett bröllopskonto...i första hand. Men kommer bebis först så tar vi av de pengarna.

Äntligen har hantverkarna slutat!
    Men jag förstår inte hur vi ska kunna använda badrummet. Det ligger massa sten och sånt på golvet och damm överallt. Tur att jag jobbar i helgen så jag slipper vara hemma

• Cia80

lusse,
    Jag vill också åka iväg, utan sambon. Men det kommer ju inte ske. Förlåt för att jag låter så bitter.

• Cia80

lusse,
    Det har du rätt i.
    Dels för det här med Paris, hantverkarna som för sånt oväsen och skräpar ner i vårt badrum o att jag inte får träffa sambon när jag vill.

• Cia80

lusse,
    Det blev en sån dag ialla fall.
    Men jag hoppas att min kompis kan få mig på bättre humör sen.

Kom inte in på sidan.

• Cia80

Är nu hemma efter en trevlig middag på torget. Var riktigt härligt!

Skickade ett sms till sambon förut, stod ungefär såhär:
    Nu när du ska åka till Paris så får du välja mellan att börja bebisverkstad snart eller att vi gifter oss nästa år.

Som svar fick jag:
    Haha, det där är utpressning

Jag:
    Visst är det! Men det är väl inte mer än rättvist? Nåt kul ska väl jag också få ha

• Cia80

presens,
    Nope, har inte fått nåt svar än. Men han sa att han skulle tänka på det. Yeah right att han kommer göra
    Har väl inte alltför stora förhoppningar på att han kommer ge med sig efter min utpressning.

• Cia80

lusse,
    Hehe, man kan ju hoppas
    Bara han inte är så grym som sist så...

Svar på tråden SYLTFISK