SYLTFISK
Gokväll tjejer! Sitter på balkongen och fixar lite med csn papper inför höstens studier och hänger lite på FL. Har badat för första gången i år, det var sååå skönt! Jag hade ingen bikiniunderdel med mig så jag fick bada i jeanskjol
Röd som en kräfta är jag efter dagens solande.
Var med om en liten rolig grej idag, eller roligt var det egentligen inte. Vi var på väg hem till Västerås efter att ha vart och badat hos sambons moster, och när vi kör på motorvägen så ser jag att det ryker av bara den. Vi svänger av och åker till ett köpcenter som ligger där och ser att det är en enorm brand. Vi åker bakom byggnaden där inga andra nyfikna människor står och så filmar vi med kameran och tar bilder. Sen skickade vi in filmen och bilderna till bl.a. aftonbladet och vår lokala tidning VLT. Efter ett tag ringer de från aftonbladet och erbjuder oss 710 kronor för en bild som de ska ha på hemsidan! Vi tackade självklart ja. Våran film och en bild har också publicerats på VLT:s hemsida. Det roliga är att vi för ca 1 månad sen såg en explosion när vi va ute med båten vilket vi också filmade, filmen lades ut på VLT:s hemsida den med och förra veckan fick vi veta att filmen hade blivit utvald till månadens bild och vi fick 1000kr. Haha, det är kul att leka låtsas fotograf ibland