• Thulan

SYLTFISK

Tack tjejer, vad skönt att höra att ni tycker att jag gjorde rätt. Jag brukar oftast säga vad jag tycker och tänker men jag tycker att det är så svårt att inte låta elak när man skriver, det låter så hårt på något sätt, så därför har jag dragit mig för att skriva. Men det har irriterat mig så länge så nu var jag tvungen

• Thulan

Fröken: Ja precis, december gör ju ingenting, en månad hit eller dit. Men att vissa har försökt flera månader (nån har ju hållt på sen typ 06) eller ska börja nu, det känns inge bra och det skrämmer säkert många nya också så att de inte vill hänga i tråden, vilket är tråkigt. Hoppas ingen tar illa upp i den tråden bara.

• Thulan

Hej girls! Har tvättoch städdag idag, blää! Har de senaste 2 dagarna varit på världens roligaste rea, Västerås svar på "ullared" har nästan blivit totaltförstört i en brand (den som jag berättade om tidigare att vi filmade och fotade och som aftonbladet och vlt köpte bilder av oss) och igår och i förrgår hade de 50% på ALLT! Jag stod nästan först i kön i tisdags på första readagen, redan kl 8.00 åkte jag och en kompis dit. Jag har handlat för 2000kr och har fått hur mycket som helst för pengarna. Och nu har jag hela hallen full med alla grejer, jag får verkligen inte plats med allt skit jag har köpt

Tråkigt att mitt lilla inlägg i 08 tråden skulle starta en sån otrevlig ordfight, förstod att de skulle reagera men trodde inte att det skulle hamna på en sådan barnslig nivå. De måste väl visa lite empati och förstå hur vi andra känner, grrr!

• Thulan

lusse: Jag har verklige köpt allt mellan himmel och jord, haha, saker som jag egentligen inte behöver och så en del som jag har letat efter länge. Bla har jag köpt glasburkar (till mjöl, socker, pasta etc), städgrejer, ljusstakar, ljus, krukor, skålar, kokboksställ, pajformar, sockerkaksform, tårtförvaring, kokbok, massor med godis, ramar, sällskapsspel, m.m, m.m. Det är ju sååå kul att bara kunna plocka i snygga saker i vagnen som typ inte kostar någonting. Jätte snygga ljusstakar för 10kr styck, då kan man inte hejda sig Sen passade jag på att köpa julklappar till 3 personer, haha, jätte skönt att ha det gjort. Det värsta är att hitta förvaring till alla grejer, så det är dagens projekt.

Håller med dig, verkligen dagisnivå! Tycker det är lite intressant att se att människor som man tycker verkar vettiga helt plötsligt bli en annan människa om de får liiite kritik.

• Thulan

fröken: Åh var har du köpt sovpåsen nånstans? Var den dyr? Jag köpte en lundmyr filt för ett tag sedan (svindyr), längtar tills man kan linda den om en liten bebis Måste också skaffa mig en liten bebislåda för alla saker jag köper, har du köpt mycket? Jag köpte lite i Paris, vet dock inte hur mycket av det som jag ska behålla, jag får ju en liten kusin om 2 månader + ännu en liten bebis i släkten i januari. Ska beställa från la redoute snart tänkte jag, de har ju rea nu. Har hittat jätte söta klänningar och jag är ju övertygad om att jag får en tjej. Snopet värre om det visar sig att det är en kille

• Thulan

Tänk va kul sen när vi alla har en bebis i magen och alla shoppar bebiskläder, vagnar och annat som vi visar upp här i tråden *längtar*.

Hur är det med era vagnplaner? Har ni kommit fram till vad ni vill ha för vagn?

• Thulan

lusse: Ja den är faktiskt väldigt snygg. Jag vill verkligen ha en trehjuling, tycker de är så läckra. Såg en så snygg vagn här om dagen men såg först inte vad det var för märke så jag fick följa efter den in i en affär och typ smyga runt några varv innan jag såg att det var en UJ, vill ha!

Svar på tråden SYLTFISK