Fröken: Ja jag förstår att du är deppig, det är jag med just nu så vi kan ju deppa tillsammans du och jag.
Fick just reda på att min mammas kusin ska ha barn i januari, det kanske låter som världens mest avlägsna släkting men vi är jätte tajta i våran släkt så det känns skit tungt. Jag som knappt har accepterat tanken på att min morbror får barn augusti, och nu att det kommer ännu ett barn i släkten 5 månader senare - det känns asjobbigt! Det har inte fötts några barn i släkten på 20 år och sen nu kommer 2 inom ett år och jag som alltid trott att jag skulle bli först, nu kommer jag nästan bli sist istället. Visserligen är jag yngst men jag är nog ändå den som längtar mest. Jag känner mig hemsk men jag kan inte glädjas alls just nu. Nej usch det är så många tankar som snurrar i huvudet just nu och jag känner en större bebisstress än någonsin och inte har jag en karl som förstår hur jag känner heller.
Annars är allt bara bra, har klarat av mina 2 nätter nu, känns oerhört skönt. Vad sugen jag blir på vagn nu när jag läser i tråden, ska nog surfa runt lite nu på barnvagnssidor